Sevgilimle arkadaşım tartıştı. İki tarafta kendince haklı. Sesimi çıkartmadım olay büyümesin diye. Arkadaşım beni niye orada savunmadın diye ağzıma etti. Ben iki tarafa da sesimi çıkartamadım. Kavga ortamında cümle kuramıyorum.
İki arada bir derede kaldım.
Moralim aşırı bozuk.
Kafam karma karışık…
Kendimi iyi hissetmiyorum 🤦🏻♀️
Arkadaşım bana slaksın mlsın diyip durdu dakikalarca, ilk defa biri girmiş hayatıma… 22 yaşındayım, kaybetmek istemiyorum. Bana diyor ki seni kolay biri olarak gördü, sana istediğini yaptırır🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bir daha benimle konuşma hayatında başarılar diyip ayrıldı.
İki arada bir derede kaldım.
Moralim aşırı bozuk.
Kafam karma karışık…
Kendimi iyi hissetmiyorum 🤦🏻♀️
Arkadaşım bana slaksın mlsın diyip durdu dakikalarca, ilk defa biri girmiş hayatıma… 22 yaşındayım, kaybetmek istemiyorum. Bana diyor ki seni kolay biri olarak gördü, sana istediğini yaptırır🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bir daha benimle konuşma hayatında başarılar diyip ayrıldı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer