Sevgilimle arkadaşım tartıştı, ben arada kaldım. Ne yapmalıyım?

Sevgilimle arkadaşım tartıştı. İki tarafta kendince haklı. Sesimi çıkartmadım olay büyümesin diye. Arkadaşım beni niye orada savunmadın diye ağzıma etti. Ben iki tarafa da sesimi çıkartamadım. Kavga ortamında cümle kuramıyorum.
İki arada bir derede kaldım.
Moralim aşırı bozuk.
Kafam karma karışık…
Kendimi iyi hissetmiyorum 🤦🏻‍♀️
Arkadaşım bana slaksın mlsın diyip durdu dakikalarca, ilk defa biri girmiş hayatıma… 22 yaşındayım, kaybetmek istemiyorum. Bana diyor ki seni kolay biri olarak gördü, sana istediğini yaptırır🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ bir daha benimle konuşma hayatında başarılar diyip ayrıldı.
Sevgilimle arkadaşım tartıştı, ben arada kaldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla