Sürekli ilgisizliği yüzünden ayrıldık ama hep geri döndü, yine döndü ama defalarca konuşmama rağmen yazmıyor, sormuyor. Günlerce buluştuk, eve geçtim yazmadı, ben yazdım, arada bir yazıyordu. Yaz dememe rağmen yoğunum diyordu ama başkalarıyla konuşuyormuş bana yoğunum derken. Ben de tartıştım ayrıldım ama arada yazıyor yine ama tam gitmiyor da. Neden böyle bu adam? Başta çok uğraştı, ben istemedim onu. Ben aşık olunca değişti ya da ben fark ettim, bu adam baştan mı böyleydi yoksa bir şey mi değiştirdi onu sordum, söylemedi. Ben de çok seviyorum ama değer versin istiyorum, ilgi istiyorum ama yok. Sadece özel fotoğraf, başka konular. Ne yapayım, seviyor mu acaba, seviyorsa neden yazmıyor, sevmiyorsa neden dönüyor?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer