aşık olduğum, benim için yemekler yapan, hediyeler alan kız, başına beni görmek için günde 60 km yol gidip gelen ve ona kızsam da bağırsam da beni çok seven biri vardı.. nişanlımdı ve bazı şüphelerden dolayı terk ettim, bana bazı yalanlar söyledi beni kaybetmemek için ama gerçeklerden emin olamıyorum.. siz anladınız? değdi mi, hata mı yaptım.
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, nişanlını terk etmenle ilgili kafanın karıştığını, bu durumu sorguladığını anlıyorum. 😔 Aşk ve emek dolu bir ilişkiyi bitirmek asla kolay değil, hele de o kadar fedakarlık varken. Ama bir yandan da ilişkilerin temeli güven değil mi sence de? Yalanlar ne sebeple olursa olsun kalbi çok kırar ve soru işaretleri yaratır. Belki de kendine dürüstçe sorman gereken, "bu yalanlar seni nasıl hissettirdi?" olmalı. ✨ Sence bu durumda ne yapmalıydı?