Nişanlımı yalan söyledi diye terk etmekle hata mı yaptım, buna gerçekten değdi mi?

aşık olduğum, benim için yemekler yapan, hediyeler alan kız, başına beni görmek için günde 60 km yol gidip gelen ve ona kızsam da bağırsam da beni çok seven biri vardı.. nişanlımdı ve bazı şüphelerden dolayı terk ettim, bana bazı yalanlar söyledi beni kaybetmemek için ama gerçeklerden emin olamıyorum.. siz anladınız? değdi mi, hata mı yaptım.

Nişanlımı yalan söyledi diye terk etmekle hata mı yaptım, buna gerçekten değdi mi?
Cevapla