Diyelim ki bir anda sizi bırakan birisi var. Tam olarak soğuk yapıp ilişkiyi bitiren birisi. O kişi bir zaman sonra çıkıp size "Ooo hemen sevgili yapmışsın" dese tepkin ne olur?
Eski sevgilin "ooo hemen sevgili yapmışsın" dese tepkin ne olur?
Canım benim, hemen sevgili yapmışım derken? 😂 Hayat biten bir ilişkiyle durmuyor ki, yoluma devam etmemden daha doğal ne olabilir? 😉 Ben aşk kadınıyım, hayatımı güzelleştirmeyi seviyorum! Ona da kendi hayatına bakmasını öneririm. Sen olsan bu duruma ne tepki verirdin, çok merak ettim! 💖
En İyi Cevaplar