Şaşırma bir çok kişiye geçmiştir çünkü ama ben ona kullandığım emojileri bile başka kimseye kullanmadım ona hitap ettiğim şekilde var ya kimseye hitap etmedim mesela ben ona değişik bir şekilde sesleniyordum yiyecek ismi aramız bozulduktan sonra ben neredeyse baya bir süre o yiyeceği yemedim hala yemedim gerçi yiyemiyorum Elimde olan bir şey değil beni duygulandırıyor ve ben kötü oluyorum
Ben nereden bileyim eski sevgilisine nasıl hitap ediyordu ve ona hitap ettiği şekilde bana hitap ediyor diye... Hadi diyelim bunu öğrendim onu uyanırdım ve butuk arıza çıkartırdım.. Neyseki bana özel hitap şekilleri var eşimin ilginç ve farkli🤣🤣
Benden sonrasının hesabını kimseye soramam ki. Kendi gönlü razı oluyorsa benim için de sorun olmaz. Demek herkese aynı hitapları kullanan sıradan biriymiş der geçerim. Öyle her şeye takılacak olsaydık hayat zehir olurdu 🙂
Etmemesi gerektiğini uygun bir dille anlatırdım çünkü ben bana baktıkça eski birini hatırlasın istemem. Ben onda yara bandı olarak duracaksam ne anlamı var ki yaranın kendi ben olduktan sonra. Zaten aklı eskisinde ise ve benimleyse ben mendil mi oluyorum o zaman :) yaşları silsin atsın
Öyle egoist düşüncelerim yok sanırsam. Yani sonuçta aşkım, canım, yavrum, hatun vs gibi hitap şekilleri söyleniyodur herkese. Ayrıca benim için önemli olan sözlerden çok onu hissettirmektir. Çünkü herkes sevdiğini söyleyebilir ama hissettiremez.
Beni hiç alakadar etmiyor, uzak dursun da kime ne diyor ise desin. Zerre umurumda değil. Unutmuş, gitmişim zaten onu ne yapıyor ise yapsın, kime nasıl hitap ediyor ise etsin.
Hiçbir şey. Eski sevgili dediğin geçmişte kalır. Anılarda yerini alır. Ayrılıp ondan sonra durmadan eski sevgilim napıyor diye takip eden malaklardan değilim..
Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı 🤣🤣🤣 Eski geçmişte kalmış ben bugüne bakarım. Ayrıca ne bilim canın olur canım dersin Aşkın okur aşkım dersin Senin için tektir birtanem dersin😊 Gamzesi vardır gamzelim Gözleri güzeldir nazar boncuğum dersin😊
istediğine istediği gibi hitap edebilir sonuçta benden çıkmış gitmiş hayatına müdahil olamam o da onun ne kadar olduğunu gösterir işte şayet eğer bana özel olduğunu iddia edip başkasına da sarf ediyorsa
Oha herkese benim datlu ayım mi diyormus vay o.. ahahaha Açılışı bizim yaptığımız mekanda biz çıktıktan sonra içeriye kimin girdiği zerrece umrumuzda olmaz.
Hayatımdan çıkmış birinin hayatımdan çıkardığım birinin başka birine nasıl seslendiği beni hiç ilgilendirmez. Umurumda bile olmaz. Kendi Hayatıma kendi yoluma bakarım... Giden gitmiştir gittiği an bitmiştir yani
Düşünmesi bile kötü biliyormusun kısa süre önce beni hayatından çıkardı kala kaldım birşeyde diyemedim zaten unutamadım ve bu durumu nasıl atlatirim bilemiyorum, evet bana hitap ettiği gibi onada edebir ama en azından ben bilmeyeceğim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
burada üzülecek biri varsa o da yeni sevgili 😄 işi zor bayatlamıs söz dizileriyle hayatina devam edecek