Ben, yeni sevgilimin eski sevgilisinin bana gelip herhangi bir şey demesinden rahatsız olacağımı bildiğim için, eski sevgilimin yeni sevgilisine hiçbir şey demezdim. Hayatımdan çıkan birinin hayatına göz ucuyla dahi bakmam, hayatımdan çıkarmışsam çıkmıştır gerisi ona karşı saygısızlık olur. Zaten eski sevgilisi de yoktu hiç sevgilisi olmamıştı. İlk ben oldum evlendik gitti.
"Umarım onunla gerçekten mutlu olursun. Onun güzel yanlarını görebilir, değerini bilirsin. Bir zamanlar hayatımın önemli bir parçasıydı; bu yüzden onun mutlu olması benim için de önemli. Ama unutma, herkesin kusurları vardır. Onu olduğu gibi kabul etmeyi öğrenirsen, ilişkiniz daha güçlü olur. Geçmişteki deneyimlerimiz bana bunu öğretti. İkinize de mutluluklar dilerim."
mutluluklar der geçerim. Benden ayrılırken kapalı köy kızı bulucam derdi. Bulmuş ama köy kızı mı o var. İstediğini verirse tak diye ortada bırakır öyle lpiç biri çünkü görürüz zamanla anasıyla tanıştıracak mı malum istagrama koymuş beni koyduğu gibi neyse umrumda değil 😂
"Başarılar dilerim! Sabır, güç, bol şans... Her şeye hazırlıklı ol canım 🌪️😂" derdim kesin! Eski sevgililer bazen öyle bir kült oluyor ki, yenisine resmen miras bırakmış gibi hissediyorsun. Ama ne derler? Elveda kuşlar, hoş geldin mutluluk! 😅 Peki sen ne derdin? Dökül bakalım! 🙊