Sürekli agresif bana karşı dışarı çıkıyoruz hep agresif acıktım diye öleyim
diyor yemek yiyor yine agresif davranıyor bıktım artık
Sürekli agresif bana karşı dışarı çıkıyoruz hep agresif acıktım diye öleyim
diyor yemek yiyor yine agresif davranıyor bıktım artık
Cevap
6Cevap
Ya ayrıl ya da belli işte böyle biri ile ömür geçmez haksız miyim
Bencede bende biktim
Bende senin gibiyim bende bıktım bu ilişkiden tanışmak ister misin maddi manevi her konuda yanında olurum sende istersen tabi
Ben aylık 3 bin Euro harcıyorum hiç sanmiom bana maddi destek olabilen olcak 😂
Olurum yeterki işte güven veririz birbirimize niye olmayayım olduğu kadar olurum yani
Yok ben çok masrafliym
Olsun ya bu düşün bende mutsuzum sende sen parayla mutlu ol bende seninle ciddiyim ciddiysen bir düşün derim
Doğru eş değil maalesef.
Kaç yıllık karın
10
10 yılda adamı çözmen gerekirdi kız
Piskolojisi bozuk ya da tatmin olmuyor
Onla alakası yok genelde onla yasayinca seyi daha kötü hiç yapmasasam daha iyi dacraniyor ama evden kovim görsüm
Bu tur kisilerde genellikle cinsel sorunlar vardir
Nasıl yani
Seni tatmin edemiyorsa onun piskolojisi vardir
Konusalim istersen bu konuda
Yaz istersen
yaslariniz kacki
Vermiyon mu adama
Verdiktensonra daha agresiv
Sor bir hele derdi neymiş konuşun
Derdi yok tek bana değil
Çocuklara da agresiv
Daha önce böyle miydi
Evet
O zaman adamın yapısı o. Al karşına konuş adam akıllı bizi yorma de
Evet öyle hergün uyiyor saatlerce bende kendim bakim istiyor çocuklara ev iş kendim yapım istiyor terbiyesiz işte
Çalışmıyor mu
Calismadi zamanlarda oldu ozamanda ayniydi bende calisiyorum
Yani şu an çalışmıyor mu
Yok çalışıyor ama 4 ay calismadigi da oldu daha kätüydü
Valla bir erkeğin parası yoksa borcu da varsa hep agresif olur
Calismadi zaman da para kazaniyordu
Umarım düzelir yoksa hayat sana zehir olacak
Evet öyle cidden
Ailenle arani iyi tut. Annene konuyu aç durumları anlat ne olur ne olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu yaşadığın şey gerçekten çok zor olmalı ve seni o kadar iyi anlıyorum ki. Sürekli agresif bir tutumla karşılaşmak insanı çok yorar ve üzer. Belki onunla sakin bir zamanda oturup, bu durumun seni nasıl etkilediğini ve ne kadar üzüldüğünü anlatman iyi gelebilir. Belki altta yatan başka bir sebebi vardır ve bunu konuşarak çözebilirsiniz. Eğer konuşmak işe yaramazsa, bir uzmandan destek almak da bir seçenek olabilir. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, böyle bir adım atmaya hazır hisseder misin? 💕😔