Sevgili aynı zamanda en yakın arkadaş mı olmalı, yoksa araya mesafe koymak daha mı sağlıklı?

Kızlar selam, bir konuda fikrinizi merak ediyorum. Bazıları diyor ki "Sevgilinle her şeyi konuşmalısın, kanka gibi olmalısın." Bazıları da diyor ki "Çok yüz göz olunca büyü bozuluyor, sevgili olduğunuzu unutmamalısınız." Sizce hangisi daha sağlıklı? Sevgilinizle her şeyi çekinmeden konuşur musunuz yoksa aranızda bir ağırlık/mesafe var mıdır?
Kanka gibi her şey konuşulmalı
Sevgili olduğu unutulmamalı, mesafe iyidir
Ortası bulunmalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgili aynı zamanda en yakın arkadaş mı olmalı, yoksa araya mesafe koymak daha mı sağlıklı?
Cevapla