📍Sevgiliniz aynı zamanda en yakın arkadaşınız olmalı mı? 


Her şey olmalı. Sonuç olarak birlikte yapılan her aktiviteyi sevmemiz gerekir. Onunla konuşurken, gezerken, izlerken, yerken ve içerken aynı şeyler seviliyorsa daha ne olsun. Zaten ortak zevk ve renk olunca level atlayıp ruh eşi oluyoruz.
Herkesin ruh eşini bulması dileğiyle
Cevap
38Cevap
Evet öyle olmalı zaten hem sevgilim hem en yakın arkadaşım hem de en büyük sırdaşım olmalı
Tabii ki, yeri geldiğinde en yakın arkadaşım, sırdaşım ve yol ışığım olmalı. Tek bir isimlendirme yapamam, hepsi birlikte olmalı...
Ne hissettiğimizi ne düşündüğümüzü çekinmeden konuşabileceğimiz dertleşebileceğimiz aynı zamanda fikir alabileceğimiz biri olmalı aynen, öbür türlü mıçmıç oyna rol yap bu ilişliker bi süre sonra bayıyor bitiyor.
Evet. İnsan sevdiğiyle gülüp eğlenemeyecekse, en yakın arkadaşıyla paylaştıklarını sevgilisiyle de paylaşamayacaksa, o samimiyeti hissettiremeyecekse hayatımda "sevgilim" sıfatıyla yer almasına da lüzum yok demektir.
Hayır lütfen sevgilim sevgilim olarak kalsın. En yakın arkadaşım ya da anne babam olmasın. Herkes kendi konumunun en iyisi olsun.
Evet olmalı ama bunu becerebilen insan sayısı çok az
Bir şeyi şekile bağlamaya gerek yok.
Yaş, cinsiyet, ırk veya kanki olmak gibi şeyleri doğru bulmuyorum.
Önemli olan sevgi saygı.
Böyle bir ilişki olursa o ilişkiyi hiç bir şey bozamaz bence sevgililer yeri geldiğinde arkadaş gibi de olabilmeli birbirleri için
Sevgilimle yakın arkadaş olabilirim ama yakın arkadaşımla sevgili olmam.
kesinlikle sevgilinle herseyini paylasmadiktan sonra bu nasil iliski diye sorgularim
her şey şeffaf olmalı iki taraf için saklı gizli asla
Olmalı yoksa yürümez. Birlikteliğin temel taşlarından biri arkadaş olmaktır.
Kesinlikle.
Onunla sıkı bir tartışma yapamayacak isem. Bir anlamı yok
Tabii ki olmalı. Bir abi gibi koruyup baba gibi sevip kollamakta gerekiyor
İllaki olmalı her konuda konuşamiyacaksak anlasamicaksan neden sevgiliyiz arkadaş kalalim
Benim fikrim olmalı. Yeri geldiğinde elini omzuna atıp kanka napalım şimdi ne derdin var gel seğmenlere gidelim iki bira yuvarlayalımda diyebilmeli sevgililer birbirlerine eğer böyle olursa emin olun daha samimi ve kopmaz olacak
kesinlikle olmalı..
çok daha mutlu ediyor öyle olunca..
Evet öyle zaten şükür 🙏💫
Sevgilim arkadaşım sevgilim sırdaşım sevgilim cinsel arzularım sevgilim kankam sevgilim varsa her şey benimledir zaten
Bence olmalı onunla arkadaş gibi eğlenebilmeyi gülüşmeleri ve dedikodu da yapabilirsiniz 😂
Olmalı ama o sadece sevgililik döneminde oluyor evli iken olmuyor.
Sevgilim değilde sevgilimin en yakın arkadaşı bir aylık gönül ilişkim olmuştu
Olmasını istedik de ne oldu😶 ondan arkadaş değil düşman olur ancak.
Olmasın boşonu dememişler iş başka arkadaşlık başka diye..
Sevgilinin ne olacağı belli olmaz ama eşin en yakın arkadaşın olmalı
Evet tabiki hatta ilk arkadaşım olmalı 😄
Olmalı tabii ki yoksa ne anlamı var
Olmadıktan sonra zaten ona sevgili denmez
Olmalı kesinlikle hatta dost olmalısın.
Olması gereken bence.
Kesinlikle
Olmalı tabi. Şaka yapmıyacaksam olmaz ki.
Evet, zaten bu yüzden anlaşıyor olabiliriz.
En yakın arkadaşım var.
En yakınım oluyor zaten sevgilim olunca mantıken
Hayır sevgili sevgilidir arkadaş arkadaş
Hayır
Sevgili ile kanka muhabbeti dönmemeli
Arkadaştan da üstün olmalı zaten.
Tabi olmalı ki ilerde hayat arkadaşı da olsun.
Olmalı, olmazsa o iliski gitmez
Sevgilimse herşeyim olmalı.
evet kesinlikle evet
Olmalı bence
Tabi ki de olmalı
Olabilir tabi.
Evet çok güzel oluyor
Kesinlikle..
Yok farketmez..
Olmalı
ne ala
tabi tabi her birşeyim olmalı
evet ki öyle zaten
Bence evet
Kesinlikle.
Olamaz saçma
O zaman en iyi sevgili kanki den olmuş olur
Yani olabilir.
Evet tabi ki
Olsa fena olmaz
Kesinlikle evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?