AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Seviyrsm srun olmaz ytstrme yurtlarinda cocuk dolu kucuk yasta evlat edinip sevplnmis olurx :)
Evlat ediniriz. Dünyada o kadar annesiz babasiz çocuk var.
evlendiğim için gerçekten seviyorumdur ve bunu sorun etmem. Eşim isterse evlatlık bebek alırız ona bakarız. Kendi çocuğum yerini tutmaz fakat bir iyilik yapmış oluruz...
Herkes sallamis. Kadinsan işin zor arkadaş bu devirde. Ya 2. ye göz yumarsin ya da * olup gidersin.
Yok ya bizim kiracimizinda 10 senedir cocugu olmuyordu simdi bu sene oldu imtihan
Kendini bilmez bir kiz yuzunden benim cocugun olmayabilir ama sevgilim bunu zerre sorun etmedi. Sen yanimda olacaksin ya o yeter, buluruz bir caresini tek derdimiz bu olsun dedi. Benden mutlusu yok.
sorun degil ben babamın evinden hazır büyümüşünü getiririm :DDD:DD asddfsa
Alnından öpüp sarılırım hiç birşey yokmuş gibi devam ederim
Icimdeki çocugu buyuturuz. napalim artik başa gelen çekilir
şu an ne desem yalan olur o günkü psikolojime ve sevgime baglı birşey
hayat uzun
bilim de epeyi bir ilerledi
ilk yıllarda olmaya bilir
ama hiç olmayacak da değil değil mi
gönüller bir olduktan sonra hayatın meyvesini istediğin zaman yiyebilirsin
üzülürdüm ama yinede onunla ewlenirdimm takdiri ilahi elden bişey gelmez
Ay çok üzülürüm ya. Ama sevdiğim adamı bırakmam tabiiki. Allah kimseye yaşatmasın
eşimi sevmeye devam ederim. o eksikliği ona hissettirmemek için ömrümün geri kalanında elimden geleni yaparım.
Allah kimseyi bu şekilde sinamasin inş
Allah korkusu olan kalkıp eşini bırakmaz Allah'tan umut da kesilmez
Bende sorun varsa bosanirim
Onda sorun varsa sıkıntı olmaz zaten şu dünyaya çocuk getirmek sakıncalı
yapacak birşey yok sevdiğim insandan vazgeçecek değilim çocuk yapmak için değil sevdiğim için evlenirim ben evleneceksem
Ne kadar anne olmak en büyük hayalim olsa da vazgeçmem... Tıp çok ilerledi ayrıca aileye sahip olmak isteyen o kadar öksüz bebek var ki... devamını getirmeme gerek yok.
büyütülecek bir sorun değil. ben zaten sevdiğim, saydığım ve güvendiğim için evlenmişimdir. evlatlık edinebiliriz veya çocuk sahibi olmayı boşverip bir sürü köpek alabiliriz.
Benim basima geldi sayilir
ben yine de vazgecmedim ama o kafasinda kurdugu sacma dusuncelerden dolayi vszgecti hem de cok ahimi aldi
gorecegiz bakalim kabul edecek mi kocasi
çocuk güzel bir özlem ama insan sevdiğini her zaman bulamıyor belki onun kadar seveceği biri bir daha karşısına çıkmaya bilir o nedenle sevdiğimle evlenirdim
Gerekli bütün tedavileri denerdim. Olmuyorsa yapıcak birşey yok. Herşey kader kısmet diyip. Bendeki çocuk özlemini aile özlemi duyan bir çocukla tamamlardım ;)
bunu gorunce aklima geldi eski sevgilim bir ara bana eger çocuğun olmicaksa evlenmem senle demisti ne zoruma gitti o zamanlar ne kadar agladim simdiyse yalvariyor barisalim diye
Evlat ediniriz ama evlat edinmeyi kabul etmezse ayrilirdik yuksek ihtimal
Ben sorun etmem ,, ortak bir karar doğrultusunda evlat ediniriz evladımız olur
Tüm bilimsel tedavilerden bir sonuç alınamadı ise, sevgilimle, eşimle hayatımı devam ettiririrdim. Çünkü onu o kişiliği ile sevmiştim.
Alırıım eşimi, sevdiğimi Adıyaman Menzil'e giderim. Orada bir Allah dostu var duası kabul oluyor. Kaç defa gözlerimle şahit oldum bu tür sorunların çözüldüğüne oraya giderdim yani.
Sonrada çocuğa bir bakıyorsun sana değil Allah dostuna benziyor :D ahahaaa.
@sedatistan inşallah bir gün gitmek nasip olur , gider görürsün orayı !!!
Çok şükür o kadar cahil değilim
Allahın kullarından değil Allahtan medet umarım ben
@sedatistan o zaman inşallah bir gün gitmek zorunda kalırsın :D
@sedatistan Konya'lı zamanın sözde dindarları da öyle düşünüyor ve aşktan mahrum kalıyorlar ve Hz. Mevlana'nın hocası, şeyhi, mürşidi Hz. Şems'ten mahrum kalıyorlardı ve düşmanlık ediyorlardı.
Nasip işte bazı şeyler :)
ben sorun etmem de karşı tarafa sormak lazım Allah'ın takdiri ilahisi bir şey denmez
O kişiyle yine yoluma devam ederim. Olmuyorsa olmuyor , evlat ediniriz bizde :)
olamyacağını bile bile bir gelecek istemiştim ama o beni aldattı ve o çocuğa değer verdiğini söyledi kızlar için hiç birşeye değmez..
Kader derim. Kabullenirim. Ama cok cocuk istiyorsam. Bosanirim
Bize bir misafir geliyorlardı onlarında çocuğu olmuyordu. Bir geceyi dahi bos gecmeyip nere olsa sevisiyorlardi. Cok yakaladim ister istemez. Ama noldu evlatlik aldılar
seviyorsam asla sorun etmem canı sagolsun derim sevgi varsa tabi yoksa bilemem :) önemli olan karşılıksız birbirimizi sevmek
Sorun etmem, yollarını birlikte ararız. Baktık çözüm yolu yok, sorun etmem bunu
Sıkıntı değil. Biz birbirimiz sevdikten sonra o ağaç meyve vermese de olur.
Tıp bilimi nereye kadar gittiyse oraya kadar. Oldugu kadar. Olmayan kader
Yapacak bir şey yok onu gerçekten seviyorsam kabullenirim..
O kisiyle hemen evlenirim cocuklardan nefret ederim
çok kötü bir durum ama eşimi de bu yüzden terk etmezdim
Ondan ayrılmam bu benim için bir sebep değildir ondan ayrılmak için
Evlat edinme diye birşey var çok seviyorsam o yolu denerim
sorun etmem herhal. jojuk ıstemıyorum ben. ne biliim
Cocuk dogursun diye sevmiyoruz ya vardir bunda da bir hayir diyip sevmeye devam ederiz.
benim icin bir problem olmaz. onu oyle kabullenirim. olmadi tup bebek
Aşkımdan sevgimden hiç bir şey eksilmez devam eder ilişkimiz..
tedavisi var mı diye araştırırız yoksa da araştırmayı bırakırız karım hastaysa napak kendimizi mi kesek
Mevlam Bununla Sınamasın.
Tabi Gerekli Sağlık Taramalarına Yöntemlerine Başvurulur, Elden Gelen Yapılır Allaha Sonu Bırakılır
Önceden bilip de söylenmediyse büyük sıkıntı , ama sonradan öğrendiysek eğer imtahan der sabrederim herhalde
peki kendimizin böyle bir sorunu olduğunu ögrendiğimizde ne yaparız?
en kötüsü de bu malesef
Prezervatif masrafından kurtulduğum için ona teşekkür ederim:))
Yazmamak icin zor tutuorum karsima cikip cikip duruosunnn -_-
Eşimin çocuğu olmayacağını öğrensen çok üzülürüm, ama sevgilim için üzülmem.
Evlatlik bir oglan alirim ileride mac yapmak icin cidden hatta 2 tane alirim
eğer eşim düşündüğüm kişi olacaksa her türlü 1 yolu bulunur.
Ben aska inanmam olurki ilerde karsima bile bir olay çıkarsa tahminim sikinti cikarmam
Seviyorsam kabullenirdim. Sperm bankası için ikna ederdim
Dinen gunah amma dedigin @cananece
Dinş inancım kuvvetli değil zaten anneliği yaşamak isterim tabi o kabul ederse @tursu_bidonu
Senin görüsun saygi duyarim @cananece
Teşekkür ederim :) @tursu_bidonu
Tıp ilerledi hemen karalara bağlamışsınız :D got kılından klon yapıyolar devir değişti millet :D
Çocuk yapmazdım :) açıkçası evlâtlıkta edinmezdim herhalde öyle yaşarız nolcak :)
Eşimin elinde değil bu Allah'ın takdiri ve sınav dünyasında yasıyoruz. Alnında öper bağrıma basarım
çocuk esirgeme kurumları var. bakaçak çok yeni dogan var allah onlardan nasip etsin derim o zaman. onlarada anne baba şefkati şart ama
allaha isyan etmem. sosyal hizmetler var
bana ne beni ne ilgilendirir onun çocuğunun olmyacak olması
Dahada destek olurum ve evlatlık alirdim mutlu olsun yeter (: