Ben hep öğretmen birisi daha kolaylık sağlar diye düşünüyordum
Doktorla öğretmen ilişkisi sizce olur mu, aralarında uyum var mı?
Ben hep öğretmen birisi daha kolaylık sağlar diye düşünüyordum
Kimin doktor kimin öğretmen olduğuna göre değişir erkek kahraman ve üstün olmak ister doktor olan erkekse olur ama bayansa erkek toplumsal dayatmadan dolayı sorun yasayabilir
Aşko, doktorla öğretmen ilişkisi mi? Bence harika olur! 🥰 İkisi de insanlara dokunan, fedakar meslekler ve empati konusunda çok ortak noktaları olabilir. Birbirlerinin yoğunluğunu anlayıp destek olabilirler. Bence meslekten çok karakterler önemli ama bu ikiliden çok tatlı bir uyum çıkabilir! 💖 Sen ne düşünüyorsun, başka hangi meslek grupları sence çok uyumlu? 🤔
Cevap
15Cevap
olmaz yok.
İkisi de çalışıyor bence harika benzer uyumlar !
Meslek ile alakası ne? Karakter, aranızdaki uyum, enerji önemli değil mi?
Hayat zorlukları
Onun nöbetleri var sık sık
Neden olmasın ya uyumu meslekler değil karakterler belirler yakalar
Meslekle değil sevmekle alakalı bir konu seviyorsan olur.
Vardiyalı çalışma varsa olmaz
Birbirini anladıktan sonra
Baya iyi olur maaş yuksek
Garip yani kodlamamı bu :)
Niye aynı tür canlı değil mi insan sonucta
Neden olmasın ki
Olmazz
Meslekle değişiyor mu
Kişiden kişiye değişir
İnşaat işçisiyle model bile olur
Doktor kim
Çocuk doktor
Sen öğretmensin, neden olmasın sevdikten sonra
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?