Kıllık kıyafet değiştirirmiş gibi sevgili değiştiren karakterlerden nefret ederim 🙅
1 ay
Çünkü öyleler. Öyle insanların ne kendilerine ne de ilişki yaşadıkları kişilere saygısı olduğunu düşünmüyorum. O tarz insanlarin tek amacı vakit geçirmek ben ciddi yola girdiklerine hiç şahit olmadım
İnsanlarla konuşa konuşa onların ne istediklerini, neyi aradıklarını, arının çiçekteki özü emer gibi, seninde onlarla iletişim kurarak , hiç bir hareketinde aceleci olmadan, duygularında onları hissederek ilişki yürütmen , eğer onlar bu ilişkiyi onaylıyorlarsa zamana birakman gerekiyor.
Herkesin kendi tercihi var. Kimse bakmıyor diye bir şey söyleyemeyiz. Kendine yeni yollar çiz, Arkadaş edinmek isteyenler olabilir. İlişkilerinde samimiyeti ara, insanlarla iletişimde ol , görüşlerini ifade et.
Yaşıtın olanlarla konuş,, her şeyi zamana bırak.
Yüzeysel ve sahte ilişkiler ergence geliyor bana
MortyR25, bu konuda hissettiğin rahatsızlığı çok iyi anlıyorum seni! 😔 Bence sürekli sevgili değiştiren insanlar, sanki ilişkileri yüzeysel yaşıyor ya da bağlanmaktan korkuyormuş gibi bir izlenim bırakıyor. Bu da doğal olarak insanlarda 'güvenebilir miyim?' sorusunu akla getiriyor, değil mi? 🤔 Gerçekten derin bir bağ kurmak yerine hep yeni heyecanlar peşinde koşuyor gibi görünüyorlar. Sence de öyle değil mi, asıl nedeni ne olabilir bu durumun? ✨
Cevap
1Cevap
Ben ömürlük sevgili yaparım sadece
Helal abicim ya ama maalesef bizi toksit metangazla dolup taşan insanlar buluyor
Çünkü itici. Sevmeyi bilmeyen ve çıkar için yaşayan tayfa bunlar
Guven verici değil çünkü
Yani insanları tanımak zaman alan bir durum umarım diyelim
Çok büyük cümleler de neyse Allah gönlünüze göre versin ne diyim
Bilmiyorum bence değil yani çünkü bu devirde insanlar kendilerini olduğu gibi pek göstermiyor ben öyle düşünmüyorum giderken herkes kalpsiz gibi ama başta herkes güzel gelir ben daha kötü gelen birini görmedim
Belkide sürekli sevgili değiştiren insanlarda sevmeyi bilmiyordur bilmiyoruz ki kim ne yaşadı yani evet doğru değil ben doğru demiyorum ama işte kimin ne yasadigini da bilemeyiz
Evet seven mücadele eder nerden bu çok tanıdık bir cümle
Nerden biliyorsunuz demeyin çok tanıdık bir cümle *
Yani evet bencede seven mücadele eder.
Yaşayarak tecrübe ettim diyelim
Hım hayat işte demekki bazen de ilk görüşte değil de yaşayarak ogretiyormuş
O zaman tezinizi çürüttüm insanları tanımak ve anlamak o kadar da kolay değil yani
Yani tamam da benim dediğimle ne alalsi var bunun 😂
Neden kadın çok mu cirkindi
Anladım
Yani bilemiyorum burası biraz farklı istekler dmler farklılar
Yani birden fazla erkekle konuşmak da masum kalıyor bence evli olup konuşan da vardır yani çok şey vardır buraya guvemeyin derim burdan düzgün biri çıkmaz
Allah gönlünüze göre versin
Amin inslh 💫
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?