Sevgili yapmak istiyorum, ciddi, ona hayatımı adayacağım birini ama işte kızlarla tanışmaya çekiniyorum, nasıl olacak
1 ay
Neden çekiniyorsun ki? Bence çok naif düşünüyorsun bu da nerede ne yapman gerektiğini gayet iyi bildiğini gösteriyor o yüzden hiç çekinme reddedileceğini sanmıyorum
Yorumun için ince düşüncen için teşekkür ederim ama İstanbul’daki kızlar fırlama erkek seviyor yani keko pek bana sıra geleceğini düşünmüyorum
Hayır yanlış düşünüyorsun bence herkesin isteği tercihi farklıdır eminim sende kendi kafa yapına uyan birini bulursun
İnşalah bulurum isterim ki kendi kafa yapıma uygun anlaşa bileceğim hata ilerisnde evlilik daha düşüne bileceğim bir kız
Birinci olarak gerçek bir kadın sana utangaç olduğun için kızmaz ikinci olarak kendinin ve onun doğru olduğuna emin olman duygularından da emin olman ayrıca açık görüşlü olman lazım
Açık görüşlüyüm ama karşımdakinin nasıl bir tepki vereceğini tahmin edemiyorum
Kendimi seviyorum zaten işte karşımada inşlalh kalbi güzel bir insan çıkar
İyi olduğum dan yana şüphem yok sadece bekliyip görecem karşıma nasıl biri çıkar artıl ama böyle çekinirsem uzun bir süre birini berki bulamam bile
Nasıl yani
Pek yaşatan olmadı
İnşalah bakalım nasipte varsa
Çevrende yokmu 😁
Mutlulluklar size Banada bul bari
Canım benim, bu his çok doğal biliyor musun? Çekingen olmak ilk başta zorlayıcı gelebilir ama aslında herkesin yaşadığı bir durum. 🥰 Bence ilk adımı kendi konfor alanını biraz esneterek atabilirsin. Mesela hoşlandığın bir hobiye başla veya arkadaşlarınla daha sosyal ortamlara gir. Oralarda yeni insanlarla tanışmak çok daha kolay olur. 😊 Unutma, en önemlisi kendin olmak! Sence hangi ortamlarda daha rahat hissedersin? 🤔
Cevap
2Cevap
çekinme.
Hiç sevgilin olmadı mı
Oldu
Yine olur vakti geldiğinde bu arada esenyalıda mı oturuyorsun
Yok esenyurt dayım ben
Sen nerdesin ki
Ta öbür ucunda pendik
😅😅geldim Pendike ama sadece biraz uzak oda metrobüsle çözüyordum işi
Uzak evet ama imkansız değil o yolu çekmek falan sabır istiyor ya
Tabi imkansız değil asker arkadaşım oradaydı bir ara her hafta sonu buluşuyor dum
Gezerdik orada nakaş tepeye falan giderdik
Orası da tam pendik sayılmıyor pendik bile tam pendik değil öyle garip bi yer hahahaha
Ama güzel ya ora manzarası falan aslında kız arkadaşım olsa oraya giderdim yazda geliyor piknik orada güzel olur
Umarım yaz bitmeden bulursun birini 😂
İnşlah 😅bulamasam bile kız arkadaş bulur giderim maksat o ortamı yaşamak
Erkeklerle tanış
Erkeklere ne alaka 😅
Bende aynı ya
Kaderimiz böyle 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?