Güzel bir kızım fakat sevgili istemiyorum. erkeklerle sadece arkadaş olmak istiyorum?

Ama gelin görün ki tüm erkekler aynı hep içlerinde bir art niyetle yaklaşıyor. Bazen flört edegim diyorum yakışıklı kişiler kesiyor ama kesilmekten hoşlanmıyorum Sadece anlaşılmak değer verilmek istiyordum Şimdi onu da istemiyorum Ama sizce insanın illaki bir sevgilisi olmak zorunda mı bizden hoşlananlara sırf ben de diş görünüş olarak beğendim veya dış görünüşleri iyi diye konuşmak mantıklı mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sevgili yapmak zorunda değil ama ben sadece arkadaş olmak istiyorum Boyle bişey erkekler dünyasımda mümkün mü
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum şu erkekler bir kızla konuşyorsa sadece arkadaş olarak görür mü yoksa arkadaş olarak görüyorum yalanını mı söyler kızın güzel olması önemli bir detay mı
Güzel bir kızım fakat sevgili istemiyorum. erkeklerle sadece arkadaş olmak istiyorum?
Cevapla