Aşırı seçici bir insanım. Kızların çok azını beğeniyorum. Ne yapacağım?

Aşırı seçiciyim öyle her kızı beğenmem. Bu yüzden sapım ama bi yandan da mutluyum. Sevmediğim insanla neden sevgili olayım ki? Sanırım bu yüzden asla sevgilim olmayacak.

Aşırı seçici bir insanım. Kızların çok azını beğeniyorum. Ne yapacağım?
Cevapla