Neden 27 yaşıma geldim hala sevgili bulamadım, yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkabilirim?

Hayatım nöbetli hastanede geçiyor. 27 olacağım bu yaz flört harici sevgilim vs olmadı. Herkes evleniyor etrafımda iş yerinde bir kaç kız arkadaşım var o kadar kalabalık çevrem yok kendimi yalnız eksik mutsuz hissediyorum. Neden kimseyi bulamadım iş ortamım da ful kadın kursa yazıl vs demeyin vaktim yok

Neden 27 yaşıma geldim hala sevgili bulamadım, yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla