32 yaşına geldim hiç sevgilim olmadı, normal mi ve bu yalnızlık döngüsünü nasıl kırabilirim?

Is ortamim full kız. Sevgilim vs olmadı normal mi? Bu duruma üzülüyorum kendime göre kimseyi bulamıyorum çevrem de yok Bi kadın olarak ne yapabilirim? Karşılıklı bağ kuramadım kimse ile üzülüyorum:(

Isyerinde kızlar int ten buluyor anneme dedim çok basit vs diyo napabilirim cidden?

32 yaşına geldim hiç sevgilim olmadı, normal mi ve bu yalnızlık döngüsünü nasıl kırabilirim?
Cevapla