Siyasi görüşler ve kültürel farklar ilişkide sorun olur mu, ayrılmalı mıyım?

Şimdi arkadaşlar benim bir tane Kürt manitam var, sevgilim var yani. Ben şu an 20 yaşındayım. 19 yaşındayken onunla tanıştım. Neyse işte ben onu seviyorum. Bizim aramızda hiç sevgi, saygı, sadakat gibi problemler yok. Ama şöyle bir şey var. Başlarda ben bunu hiç takmıyordum ve hani düşünmüyordum. Ama hani kendisi Diyarbakırlı Kürt ve işte hani çok Atatürkçü bir insan değil, hatta yani Atatürkçü bir insan değil ama ben tam tersi öyle bir insanım. Ailem Karadenizli ve benimle açıkçası ciddi düşünüyor. Ama yani bilmiyorum hayat, siyasi görüşlerimiz farklı. Hani Sırrı Süreyya'yı falan destekliyor mesela. Bana karşı davranışları falan çok iyi. Onları geçiyorum gerçekten. Hani el üstünde tutuyor derler ya öyle davranıyor. Hiçbir sevgi, saygı, sadakat gibi problemimiz yok. Ama işte birazcık bu tarz şeylerde problemimiz var ya. Problemimiz var dediğim; bu konularda da hani birbirimize saygı duyuyoruz, öyle bir şey değil. Sadece ben bunu içten içe düşünüyorum. Ona söylemedim. Acaba hani ileride olur mu? Aynı evde yaşayacağız. Biri Atatürkçü, biri değil falan gibi. Aynı zamanda Amedsporlu falan. Ama o da işte olayları bu Türk, Kürt tarzı olayları biraz daha hani onların tarafından anlatınca, onu da aslında çok hani böyle insanların çevremdekilerin söylediği gibi falan gelmiyor. Anlatabiliyor muyum? Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bu ilişkiye. Devam etmeli miyim sizce? Bir buçuk yıllık bir ilişki bu arada. Yani bir de şöyle bir şey var, biraz daha korumacı bir tarafı da var. Yani mesela bir tık daha hani ben izin versem, izin vermesem de aslında birazcık daha ama tam anlatamadım. Hani kıyafetime falan da ileride daha fazla. Şu an öyle karışamıyor çok ama ileride karışabilir gibi geliyor. Hani atıyorum daha ciddileştiğimizde söz olsun, şey olsun. Veya işte atıyorum benim arkadaşlarımla tatile gitmelerim olsun, bir şeyler olsun. Bunları bile şu anda çok konuşarak falan çözebiliyorum. Sizce nasıl olur yani?

Siyasi görüşler ve kültürel farklar ilişkide sorun olur mu, ayrılmalı mıyım?
Cevapla