Kültür farkı yüzünden ayrılmak mantıklı mı?

Merhaba herkese sevgilim ile üniversiteden tanıştık aynı bölümdeydik ikimiz farklı şehirlerde hatta bölgelerde oturuyoruz aramızda 14-15 saat var nereden baksan ilişkimiz ortam şekliyle başladı fakat sonrasında ilişkiyi oturttuk ama ilişki için her zaman fedakarlık yapan bendim o sadece ilişkinin gereksinimlerini yapıyordu bunu da hep yüzüme vurdu ben de yaptım ettim diyerek kültür farkı çok fazla aramızda ben metropolde doğup büyüdüm bu yaşıma kadar yaşadım gezdim ama o hiçbir şey görmemiş hayatını ilk defa üniversitede yaşayan biri adam akıllı ilk sevgilisi bendim ne kadar gelecek düşünsem de beni aşırı kısıtladı sevdiğim için hepsine göz yumdum ama ileriye baktığım zaman bunlar hiçbir şey evden bile çıkartmaz beni o sadece yanında olayım seveyim fedakarlık yapayım standart bir hayat istiyor okuduğu mesleği bile değiş baba mesleğini ama benim ailem arkadaşlarım kesinlikle buna karşı ne yapacağımı bilmiyorum onu çok seviyorum belli ölçüde fedakarlık yaparım ama o benim için yapar mı emin değilim asla istediğim standartlara sahip olamayacağım onunla olursam ailem dahil herkesi de kaybedeceğim ilişkimizde toksik ama onsuz nasıl ilerleyeceğim hakkında bir fikrim yok çok mutsuz hissediyorum yardım edin

Kültür farkı yüzünden ayrılmak mantıklı mı?
Cevapla