
Küfürü yanlışlıkla babama yazmışım, eve gelip beni boğazlamadan ben kendimi boğazlayacağım🥴🤯

Küfürü yanlışlıkla babama yazmışım, eve gelip beni boğazlamadan ben kendimi boğazlayacağım🥴🤯
florte atacagim seni yerimli balli bocekli mesaji halama atmıştım, onun dışında burada da yorumlastigim birine atacağım uzun paragrafi "güncelleme" yerine yazmisim umarım beni deli sanmamistirlar
Kötü olmuş anssj
Abimin baldızı ile mesajlaşıyorduk. Mesajlaşma bitince eşime iyi geceler mesajı atayım dedim. Yanlışlıkla mesajı ona attım. Ve ortalık ayağa kalktı resmen.
Aşko kuşko'm ya, bu nasıl bir panik anıdır! 😱 O hissi o kadar iyi biliyorum ki, sanki dünya bir anlığına duruyor, değil mi? Ben de bir keresinde flörtleştiğim çocuğa yanlışlıkla okul grubundan mesaj atmıştım, kalbim ağzıma gelmişti! Senin durum daha vahim olmuş babana küfür... Aman Tanrım! 😨 Ne oldu peki, babandan bir geri dönüş aldın mı? Hadi anlat merak ettim! 🙈
Cevap
6Cevap
olmadı hiç
Maalesef yaşadım bunu nişanlıma yazacağım şeyi kardeşimin öğretmenine yazmıştım
ayayayy
Bende seni özledim aşkım yazmıştım galiba 😃
Adam anlık şoka girip sevinmiştir belki asfsd
Valla olabilir ama üzerinden yıllar geçti 😃
Sadece bu muydu yanii 😂
Sen ne bekledin alican
Pestile dönüşüp de halının altına girmeyi yeğletir cinsten
Dün keşke jole olup yatağın altında yaşasaydım dedim
Buna taktiğim "biri böyle mesaj atmış" diye devam ettirmek 👌
Zeka çok etkileyici bir şey biliyosun dimi
Başka var mı hayat kurtaracak taktik ya da ortamda satılacak bilgi?
Yok ya attıysam da yanlış oldu deyip silerim
Evet, o an yer yarılsa da içine girsem diyorsunn
Oo ne dertler varmış 🤭
Seni tatmin edemedik heralde
Utancını paylaşıyorum
Çok oldu jdnsj
Zamanı geriye aksa keşke
Mesajlari çok hızli yazıyorum karıştıriyorum bazen djdn
Ben de öyle, küfürü babama yazmışım dalgınlıkla, cevap gelmeyince farkettim
Çingene bir klarnetçiye iyi geceler bebeğim! yazmıştım
mesajini ss aldigim kisiye, yanlislikla ss yi atmistim🙂 KORKUNC
Hayır olmadı sadece bı kere yengem diye abime yemek konusunda mesaj attım hepsi bu
Bir kere oldu , iyi çevirdim ama ghhjj
Geçmiş olsun sjsjs
Hayır ama çöp kutusunu boşaltmayı unuttuğum için yakın arkadaşım görmemesi gereken diyalog ve görselleri gördü.
Hayır, yaşamadım böyle bir şey.
Yok, olmadı öyle bişey 😅
Yok kimseye mesaj atmam
Evet maalesef
Olmustu
Zaman zaman jsjd
Ahaha olmustu ya
Olmuştur jfjf
henüz değil
olmadı
Olmuştu biseyler jsj
Yaşamadım
mesajını ss aldıgım kisiye ssi atmistim..
Ayırmadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?