Olmazmı hep kendime zarar verdim. O mutsuz olduğunda içmeye gidince sabahlara kadar beklerdim. Eve hep 5 te 6 da giderdi. Hiç uyumazdım. Beni zerre merak etmezdi. Zaten daha sonra aldattı, bende mutlu ol yeter diye bıraktım. Intihar etmeye kalkıştım. Jilet attım, damarıma iğne sokup patlatmaya çalıştım. şimdi at gibi gidip it gibi geri geldi affetmedim. Cenazesi önümden geçse yine affetmem. üzmeyin kendinizi degersizlere herkes yaşattığını yasayacak🤞
Beni hayatında istemedi. Mesaj yazmamı da istemedi ve sırf canının istediği olsun diye 3 yıldır mesaj atmıyorum ve daha da o yazana kadar yazmam. Tabi o da ölene kadar yazmaz
Diyecektim iyi ki dememişim.. İnsan vefayı saflık, tevazuyu salaklık olarak görüp kullanmaya çalışıyor.. Yani sadece annem-babam dışında buna değecek olamaz...
Kendimi parcaladigim insanlar oldu sonra ne oldu biliyor musun onlar iyi oldu ben kötü oldum onun için şimdi kimse için üzülmüyor kimse ile aşırı samimi olmuyorum
Kimi fazla önemsersen değer verirsen sonradan kötü sen oluyorsun zaten bu şaşmaz bişey fazla umursamamak gerekiyormuş insanları demek ki umursamayan herkes iyi kalıyor ama sen kötü oluyorsun işte vefasızlıktan başka bişey değil
Evet oldu, şu an o evli ben ise bekar :D Diyeceğim her şeyin hayırlısı; başkasının isteklerine, acılarına ve zevklerine göre hareket etmeyin kendiniz istediğiniz gibi hareket edin. Sonra pişman olmayın. ben pişman mıyı peki, hayır :)
O dizilerde oluyor genellikle Ve yahut Karşısındaki tarafından sevilmediği için Açı çeker çünkü çünkü insan sevdiği birinin Acı çekmesini istemez O yüzden Herşeyi Akışına Bırak 👌
En İyi Cevaplar