Bakın var böyle ruh hastaları. Kendi kendilerine laf falan sokuyorlar üzülüyorum hallerine 🤓🤌🏻

Bakın var böyle ruh hastaları. Kendi kendilerine laf falan sokuyorlar üzülüyorum hallerine 🤓🤌🏻

Ben kimseye gönderme yapmam yani aslında o kadar kimseyi de umursamam bir kişiyi sevmiyorsam zaten hiç bir şekilde düşünmezdim o kişiyi. yani hayatımdan çıkartmışım demektir. ama çoğu insan maalesef gönderme yapıyor ben bunu oldukça çocukça ve ergence buluyorum nedense :D yani mesela görüyorum eski sevgili için sürekli şarkı falan atıyoralr, Ancak, birilerine gönderme yapmak, bazen sert veya incitici olabilir ve karşı tarafın duygularını zedeleyebilir. Bu nedenle, iletişimde açık ve doğrudan olmak, karşılıklı anlayış ve saygıyı korumak önemlidir. Eğer bir mesajınız varsa, doğrudan ve net bir şekilde ifade ederek, karşı tarafın ne düşündüğünü anlamak için açık bir iletişim kurmak daha sağlıklı bir seçenek olabilir.
Cevap
7Cevap
Fare dağa küsmüş , dağın haberi yok misali :D
Gönderme yapmayı sevmiyorum sorunlar konuşarak çözülebilir.
Gönderme yaptığım oluyor ama olumlu anlamda. Kötü manada hiç yapmadım. 😂
Yok ya direkt yüzüne söylerım ben. Ergen ergen işlerle ugrasmam
Olmuyor
Herkes yediği haltı biliyordur illa ki !
Yok sayarım
Yarası olan gücenir 😄 isteyen üstüne alınabilir 😂
Hayır ya gerek yok öyle saçma triplere girmeye çocukça buluyorum
Gerek duymuyorum.. Genelden bunu son sözlerini söylemeyip içine atan kişiliksizler yapıyor..🤷♀️
Böyle laflar söyleyenlerin hepsinin rezillik içinde yüzmeleri asdfg
Off kral ya lafı koymuş. Ben de yaptım zamanında
Değil midir kalbin aynası gözler vakti gelince onlar da yalan söyler
Demet Akalın mıyım ben ayol 😂
Ruh hastaları çok hiç şaşırmıyorum. 😂😂
Berber abim Akpli takılıyorum arada öyle kızıyor
Kendi kendime değil yüzüne karşı
Ahh tabii ki kdkdk
Ohooo hem de nasıl
Ey ima edenler net olun📍
Yok olmaz
Pek degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?