Uzaktan biriyle sevgili olmak istemiyorum ama konuştuğum çocuk benden hoşlanıyor, istemediğimi belirttim fakat şimdi tekrar söylersem kalbini kırarım diye korkuyorum 


Senden bir cacık olmaz 🙂 sen sevgili yapma
Katılıyorum abi ama seviliyorum da tuhaf mxjxmxmjs
Güzel kızsın seni sevmiyen ölsün 🙄
Öl lan sen beni sevmiseeenn
🤣🤣🤣
Selam canım, seni çok iyi anlıyorum! Kimse birinin kalbini kırmak istemez ki. ❤️ Uzaktan ilişki istememen asla egoluluk değil, bu senin kendi tercihin ve sınırın. Herkesin ilişkilerden beklentisi farklı olur. Ona kibarca ama net bir şekilde, hislerinin karşılıklı olmadığını ve mesafenin senin için zorlayıcı olduğunu söylemelisin. Er ya da geç doğru olan dürüst olmak. Sence de dürüstlük, karşı tarafı belirsizliğe sürüklemekten daha iyi değil mi? ✨
Cevap
11Cevap
Aslında kırılacak bir şey yok ama olacak ve öleceğe çare yok diyorlar
Evet maalesef
uzaktan olmaz hiç ilişki
Et ete değecek yok öyle otobüsmüş uçakmış falan diyecen. Ayrıca bu laf unisex bir laftır karıya da erkeğe de iteleyebilirsiniz tşkklr
Ben bunu dersem saniyesinde yola çıkar gelir
Sıkıntı kardesim ya
Hmmm bak bu çok önemli yahut fevkaladenin fevkinde bi durum😃
Akıl ver abi napim ben dmdjdjdjd
Yoo ihihi aşıksın dedim ne güzel gülüyorsun dedi djdjdjdjjdjdjdjjdjd
O ne abi
Ya bu cilve değil ki yani ben normalde de böyle konuşuyorum valla bakk
Unutulmayacak kadın olmayı ben mi seçtim xkxjdjjdjdj
Tamam işte ben
Mütevazi olamicam yani xmjxx
Abi komik değilim sus sende de iz bırakıp başımıza iki bela almayalım jxjxjxjxjjdjx
Ohh yaştan kurtarıyoruz
Abi yuh yuh 18 yaş var aramızda
İğreeennnçç
18 yaş da iğrenç en iyisi sadece 10 yaş
Biz eskide kalmadık ama titiz abi jxjxjxjs
Hıhııımmm
Oho sen böyle davranırsan işin zor
Nası davrandığımıı nerden biliyooon mxjdjd
Kalbini kırarım diye düşünüyorsun ya o yüzden dedim nasıl davrandığın. Belli 🤣🤣
Gerekirse sevgili olurum ama kalbi kırılmasın xjxjxjxjx
Vay vay vay fedakarlık diz boyu
Jxjxjxjxjx hayır kötü biri olmadığını bildigim icinn
Bu hayatta hiç kimseye körü körüne inanma..
Yo inanırım ama kötü biriyse de üzülmem
Körü körüne inanma dedim.. bende dahil insanın doğası gereği yanlış yapar..
Peki inanmammm
Aynen öyle
Bas engeli çok mu zor
Ya niye engelliyorum seviyorum onu arkadaş olarakkk
Ben lezbiyenim kusura bakma, de gitsin
Jxjxjxjxjxjjx denicemmm
İşe yaramazsa döverim
Anlaştık 🤝🏻
Nazikçe diyebilirsin uzaktan ilişki istemiyorum
Beni mazur gör ama yapamayız diyebilirsin uzaktan istemiyorum çok yorucu diyebilirsin
Dedim aslında ama biraz zaman geçtikten sonra tekrar ümit bağladı konuşmayı keseyim dicem ama bu korkusu var zaten bide ben yaparsam daha kötü olur
Hmm keşke baştan ümit vermeseydin ama sogutabilirsin kendini nazikçe
Valla ilk günden belli sevgili istemiyorum diyorum ben sarışın sevmiyorum ıyy diyorum o sarışın olduğu için ben daha napim
Ne diyeceğimi bilemiyorum Allah yardımcın olsun
Teşekkürlerrr
En doğal hakkın ya mesafeli ilişki zordur
Dimii ben yaşadım zorluğunu biliyorum ama o bana bırak diyor
egolu olmak değil
Gözden ırağ olan gönülden ırağ olur
Ev araba isterim de.
Altın bide
Onun için çalışıyorum diyor napim jsjsjsj
Mercedes onun var bide dubleks ev attığım da sen bunun pencerelerini silemezsin başka bak demişti ddkmdjxdjdjd
Hizmetçi şart dicem cmdjdjd
Uzak mesafe olmasa çoktan kapmıştım xkjxjxjxj
Tamam hemennnn smsjsjs
Açık konuş bence
Çok net olmasam da söylemiştim ama denerim yine
Biraz daha netlik gerek demek ki
Ben seni istemiyorum dicem direkt cjxmdjjcjd
Yıkılmaz inş dldldldkdl
Şaka yapıyorum asla öyle diyemem jxjxjxjxj
Halledersin sen sana güveniyorum dldkdldldl
Eyw ya sağ ol hdndjdjndn
Ne demek azcık gazladım dldkdldldlfl
Sabaha kadar kalmaz bu gaz boşa gitti djdjjdjdd
Bilsem az daha gazlardım sggfhfjfhd
Sabah gazlamaya devam et sen xmmxmdmd
Tamam hatırlarsam edicem 😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?