Gerçekten merak ediyorum. Çünkü kadınlar bağları kopmadan ilişkiyi toparlamak istiyor ama erkekler her şey için geç olduğunda çabalamaya başlıyor. Açıkçası çok saçma geliyor bana bu durum
1 ay
Valla tamamen genetik bu evet çok güzel bir konuya değinmişsin ve bu soruya süper soru verilmesi lazım. Konuda tamamen kişilik karakter. Bu tamamen erkek ve kadını ayıran özelliklerden ibaret. Erkek beyni ve kadın beyninin farklı düşünceye sahip olduğunun bir kanıtı. Kadın ilk başta çabalar ama baktı karşılık yok artık tüm yelkenleri suya indirir. Erkek ilk başta uzaklaşır ayrılık sonrası da her şey kıymete biner. Yani bu şu demek, erkeklerin çoğunda kaçıngan bağlanma var, kadınların çoğunda da kaygılı bağlanma var. Kaygılı bağlanan biri ilişki sırasında çok çabalar, kaçıngan bağlanan biri ise kaybı geç fark eder.
Bir sorunu olduğunda direkt kendi kabuğuna çekiliyordu ve bu sürekli olunca beni çok yormuştu 1 yıl boyunca kendimden çok taviz verdim sırf iş hayatı için önemli bir sınava hazırlanıyor diye ve açıkçası sevdiğini de hissediyordum yalan söylemeyeyim. Sınavdan kaldığını tekrar görünce geçen haftalarda 1 hafta önce de benden ayrıldı bizim bir geleceğimiz yok benim ne olacağım belirsiz vs vs diyerek. Yarı yolda bıraktı beni dün yazdım ona verdiğin bu karar sana hâlâ doğru hissettiriyor mu diye cevap vermeye bile tenezzül etmemiş. Bu yüzden sordum soruyu da zaten ben bir şekilde çabaladım ilişki kurtulsun diye ama bir süre sonra onun kafasına dank edecek ve o pişmanlık duymaya başlayacak
Yani o gelecek kaygısından dolayı terk etmiş. Başkasına ilgi duyduğundan değil. burada aslında ihanet yok. Çocuk sadece gelecek kaygısı çektiği için seni de üzmek istememiş. Benim ne olacağım belirsiz demiş. Belli ki ailesinden de hiçbir maddi gelir yok. Bu durumda bence sende ona karşı biraz yumuşak davran. Şuanda evet ayrıldınız ama Türkiye şartlarında emin ol alım gücünden dolayı erkekler ciddi ilişki düşünemiyor. Ne aileden destek var ne başka kimseden. O yüzden bu konuda çocuğu çok hırpalama. Sen yine de ona hakkını helal et. Bak bende 27 yaşında üniversite mezunu biri olarak söylüyorum ki bu konuma kolay gelmiyor kimse. Bana da kimse yasin sen başarırsın kolay yollar bunlar diye yol gösteren olmadı. O yüzden çocuk geri dönerse de kötü karşılama. O sadece gelecek kaygısı ve özgüvensizlikten dolayı bu halde. Emin ol senden ayrılmak ona çok koymuştur. Çünkü bir erkeği anlamanız için erkek gibi yaşamanız gerek. Erkeklerde bir gurur var. Bu durum onun o kadar gururuna gider ki hem kendi erkekliğini sorgular hem de ailesinden nefret edecek kadar da kin doldurur.
Ben yeri geldi arkadaşlarını geçtim ailesinden bile daha çok destek oldum ona. Sevdiğini hissediyordum hep bana ben seni bırakmam vs diyip duruyordu. Zor günümde yanımda olanı silmem ben derdi. Ben gerçekten çok çabaladım ayrılık kararı verdiğinde bile şu an sağlıklı düşünemiyorum ama bu karar mantıklı geliyor dediğinde tamam hadi birkaç gün daha düşün ve sonra bu kararı ver dedim sen ne durumda olursan ol ben her zaman yanında olurum dedim. O beni dinlemedi bende sonsuz değerin olacak senin karşına seni gerçekten seven ve sevdiğin biri çıkacak demeye başladı. Bende sinirimi alamadım ve ben senin karşına sana benden daha fazla değer verecek birinin çıkacağını düşünmüyorum dedim o da haklısın buna eminim dedi ve sonuç olarak ayrıldık. Arkadaşım yazmış bir gün sonra ona ne oluyor diye ona da aynı şeyleri söylemiş bana dikkat etmesini yanımda olmasını vs tembihlemiş. Ve son olarak bunu da dün öğrendim ben bunların bir bahane olduğunu düşünüyorum. Çünkü bundan yaklaşık 2 ay önce sınava hazırlanırken biyografisindeki hukuk yazısını silmişti sınav bunalımı yüzünden sanırım biz ayrılalı 1 hafta oldu dün bir baktım hesabına biyografiye tekrar hukuk yazmış. Kusura bakmayın da berbat bir psikoloji içinde olan bir insanın nasıl aklına biyografi düzeltmek gelebilir ben bunu olağan karşılayamıyorum asla. Demek ki yeni kişiler arıyor o bulduğu kişilerin içinde bin pişmanlık duyarak boğulsun her kızda beni arasın it gibi pişman olup kapıma gelsin başka da bir şey istemiyorum
Ben yeni kişiler aradığını düşünmüyorum. Sınav bunalımı yüzünden bu hale geldiğini düşünüyorum. Bide bana onun burcunu söyle biraz karakteristik olarakta analiz yapayım hani duygusal mı flörtöz mü mantık gelecek odaklı mı falan bunlar önemli. Hatta onun doğum saatini biliyorsan bana yükselenini ay burcunu da söyle onun
Burcu oğlak ay burcu balık ve yükseleni aslan
Tamamen kariyer odaklı ailesine düşkün ve ailesine uygun olmadığını düşündüğü kızla da fazla ileriye gidemeyen birisi. Ailesi başka bir kızı görücü usulü misali uygun bulduğu zaman hayatındaki kişiyi direk silebilecek kadar da kalpsiz olabilen birisi. Kariyere iş hayatına paraya lükse düşkün biraz da egoist bencil birisi. Para konusunda çok cimri olur. İlişkide her zaman mükemmeli ve lüksü gösterişi ister mesela güzel giyinen güzel bir kız böyle herkese gösteriş yapabileceği herkesin parmakla göstereceği bir ilişkisi olmasını ister ve hayatındaki insanı da buna göre seçer mesela gidip asgari ucretle çalışan lise mezunu bir kızla evlilik düşünmez. O her zaman lükse ve en iyiye odaklı olur.
Bir ilişkisi varken ailesinin evlen dediği kişiyle evlenecek biri değil aslında ilişkimiz içinde bir tanıdığımız böyle bir durum yaşamıştı ve ailesine ne bu durumdan falan diyip baya çıkıştı bu konuya ama diğer dediklerinde evet haklısın
Hiç güvenme diyorum. Astroloji uzmanıyım direk satar o konuda acıması olmaz.
Sen kendi burcunu yükselenini ay burcunu da söyle söyleyim özelliklerini bide onla uyumluluğuna
Benim burcum balık yükselenim yay ay burcum ise yengeç
Sen duygusal birisin ama sinirin öfken var. Geri adım atmazsın sürekli haksızlığın üzerine gidersin ve sevdiklerinin de haksızlığa uğraşmasını kabullenemezsin hatta sokak hayvanları da dahil. O konuda özgüvenlisin. Özgüven ile özgüvensizlikler ile gidip geliyorsun bazen. Spora ilgin olabilir. Karşında akıllı enerjik özgüvenli hayatına hayat renk katan becerikli vasıflı sporcu fit işe yarar boş olmayan bir adam olmasını istersin ve aynı zamanda bu kişinin sana güven vermesini ilgi sağlamasını istersin. Güven ve özgüveni olmadan olmaz. Böyle içine kapanan kendini geri çeken birini istemezsin. Özgüvenli bir kızsın. Tatil beldeleri veya yeni yerler keşfetmeyi yolculukları da seviyorsun. Kendine karışılmasını sevmiyorsun ve sinirin öfken birden her şeyi silip atmaya yetebiliyor. Öfkeni kontrol etm
Onunla uyumumuz hakkında ne diyorsun peki
Çok az uyumluluk var. Birbirinize sürekli baskı ve liderlik hani söz geçirme uygulayabiliyorsunuz. İkinizde baskın karakterlisiniz bu yönde. O yüzden ikinizden birisi sözünüzün dinlenmediği taktirde ikinizde trip atıp küsebiliyorsunuz. O yüzden çok kavgalar edersiniz.
Ben ilişki içinde daha pasif kalıyordum olayların büyümemesi adına
İşte nereye kadar alttan alacan ki mümkün değil.
Alttan almama rağmen bitti ya zaten Allahından bulsun pişman olup kapımda süründüğünü görmek istiyorum ben en kısa zamanda
boş ver gitsin kendine başka birini bul. Ben öyle yapıyorum. Biri olmayınca onu düşünmekle uğraşmıyorum.
Canım, bu çok yerinde bir gözlem gerçekten! ✨ Bence biz kızlar duygusal bağlarımızı hemen hissettiğimiz için ayrılık acısını da ilk başta yoğun yaşıyor ve durumu düzeltmeye çalışıyoruz. Erkekler ise bazen duygularını içe atabiliyor, boşluğu ve özlemi zamanla fark edebiliyorlar. O yüzden de acıyı daha sonra yaşayıp "keşke" diyorlar. Sence de böyle mi oluyor? 🥺💖
Cevap
5Cevap
Bu her kadın için geçerli değil biliyorsun değil mi
Ben olayın sevgiyle alakası olduğunu düşünmüyorum erkekler genel bu kafada. 2 tane ilişkim oldu şu ana kadar ilki platonikti ve baya git gelli olmuştu açık konuşmak gerekirse beni sevdiğini hiçbir zaman hissetmedim ilişkimizde uzun sürmemişti ama üzerinden zaman geçtikten sonra kaç kere daha geri dönüp konuşmaya çalıştı. Diğer ilişkimde yeni bitti karşılıklı sevgi saygı sonuna kadar vardı severken ayrıldık bunda da aynı şey olacağını düşünüyorum
Banada çok saçma geliyor ne yalan söyleyeyim. Zorlu bir süreçten geçiyordu 1 yıldır ve psikolojisi artık bunu kaldırmadı. Bende ilişki içindeyken çok yıpranmıştım. O da seni daha da fazla yıpratacağım farkındayım bende sonsuz değerin olacak ama senin iyiliğin için yollarımızı ayırmamız lazım dedi ve bitti bu şekilde. 1 hafta oldu dün yazdım verdiğin karar hâlâ doğru hissettiriyor mu diye ama cevap bile vermedi
Allahından bulsun ne diyeyim. Pişman olup geri dönecek ama süründüreceğim onu
Yok yazmam zaten ben artık
Kadınların anlık tepkisi çok iyi.
Kavrama anlama detay vs..
Erkek bu olayları geç kavrıyor.
Sorun bu zaten erkekler bu durumu kavradıktan sonra iş işten geçmiş oluyor
Eski sevgilim hep döndü
Benimki de döner umarım pişman olduğunu kapımda süründüğünü görmek istiyorum anca bu rahatlatır benim içimi
Engeli koydu ama bir kaç hafta sonra yine açar köpek sakın sende affetme at gibi giden it gibi döner
Engellemedi rehberden bile silmemiş. Instagram hesabından takipten vs de çıkarmamıştı ben ayrılıktan 1 gün sonra çıkardım onu
Bende engeli koydu sana aşık kapı bırakıyor ondan yapmadı
Sanmıyorum ya çünkü dün yazdım ona ben verdiğin bu karar hâlâ doğru hissettiriyor mu sana diye cevap vermeye tenezzül bile etmedi
Biz daha geç farkederiz
Erkekler geç anlıyor
Geç Dank ediyor
canım cunku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?