Neden kadınlar ayrılığın başında ağlar dönmeye çalışır ama erkeklerse üzerinden zaman geçtikten sonra yaşar bu acıyı?

Gerçekten merak ediyorum. Çünkü kadınlar bağları kopmadan ilişkiyi toparlamak istiyor ama erkekler her şey için geç olduğunda çabalamaya başlıyor. Açıkçası çok saçma geliyor bana bu durum
Neden kadınlar ayrılığın başında ağlar dönmeye çalışır ama erkeklerse üzerinden zaman geçtikten sonra yaşar bu acıyı?
Cevapla