Kadınlar neden erkeklere kıyasla bir ayrılığın üstesinden kolaylıkla gelirler?

Kadınlar neden erkeklere kıyasla bir ayrılığın üstesinden kolaylıkla gelirler?
Kadınlar neden erkeklere kıyasla bir ayrılığın üstesinden kolaylıkla gelirler?
Aslında kadınlarda severse ayrılık sonrası çok üzüntü içinde olurlar ama kadınlar gururlu ve asil oldukları için ve her zorluğa katlanmayı bildikleri için erkeklere kıyasla kendi yaralarını kendileri sarar ve bu nedenle çoğu zaman kendine iyi gelen başka adamlarla beraber olmayı tercih ederler.

Ayrılığın Üstesinden Kadınlar mı daha kolay gelir?

29 Mart 2021 Pazartesi Saat 09.41
Kadınlar neden erkeklere kıyasla bir ayrılığın üstesinden kolaylıkla gelirler?
Cevapla