Ayrılık acısını kadınlar mı daha kolay atlatır yoksa erkekler mi?

Bunun cinsiyetle alakası yok tabi her iki taraf içinde zor bir durum , ama genel olarak erkekler daha çabuk atlatıyor diye söyleniyor. Peki sizce kadınlar mı daha çabuk unutur yoksa erkekler mi?
Ayrılık acısını kadınlar mı daha kolay atlatır yoksa erkekler mi?
Ayrılık acısını kadınlar mı daha kolay atlatır yoksa erkekler mi?
Cevapla