Bunun cinsiyetle alakası yok tabi her iki taraf içinde zor bir durum , ama genel olarak erkekler daha çabuk atlatıyor diye söyleniyor. Peki sizce kadınlar mı daha çabuk unutur yoksa erkekler mi?
Ayrılık acısını kadınlar mı daha kolay atlatır yoksa erkekler mi?
Önce kadınlar çok zorlanır ağlar sızlar üzülür kırılır. Erkek keyiflidir özgür kalmış kuş gibi hisseder kendini. Daha sonra kadın silkenir kendine gelir bir erkek için kendini düşürdüğü halinden utanır ver ayağa kalkar hayatına devam eder. Peki erkek yalnızlığın hiçte düşündüğü gibi olmadığını anlar ve geri dönmek ister ama kadın çoktan vazgeçmiştir. Sorunun cevabı iki tarafta atlatır zaman gerekir sadece
Bence erkek kadın farketmez şöyle ki kişinin sosyal bir hayatı varsa alemlerden alemlere akiyorsa iki günde unutur erkek olsun kadın olsun eğer benim gibi sıradan bok gibi bir hayatı varsa bu kişinin heleki ilk askiysa geçmez yıllar geçer içi çürür yine de geçmez 3 yıl oldu nasıl geçecek bilmiyorum bide karşılıksız karşılıklı olsa yine yüreğim gam yemeyecek imkansız bir kara sevdaya düştüm off offf ciğerim yanıyor 😏
Ben kadınların daha kolay atlattığını düşünüyorum acı yaşayana zordur ama biz kızlar belli ederiz ağlarız bir şekilde o açıdan siyriliriz ancak erkekler ağlamaz tarzı kalıplar old için onlar içlerinde yaşamak zorunda kalıyor
Neden ayrılık acısı yaşıyoruz ki. Birisi sizden ayrıldıysa vazgeçmiş, sevmiyor demektir ki böyle kişi için üzülmeye gerek yok ee siz ayrıldıysanız yine sevmiyor ve vazgeçmiş oluyorsunuz üzülmeniz için bir sebep yok.
Kadınlar 1-2 hafta acısını çekip toparlanmaya başlar, erkekler 1-2 ay kafam rahat moduna girip sonra özleyip acı cekmeye baslar. Genellikle bu böyledir
Standartları ele alınca selam yazan kıza yüz kişi geri dönüş yaparken selam yazan erkeğe yüz küfür hakaret gelirken erkek acıyı yeni arayışa hisseder kadın ise tam tersi ilk başta acı var sanar ama değildir gibi gibi gibi
Ben atlatamam ayrılığı hele ki emek verdiysem O ilişki içi elimden gelen herseyi yapmama rağmen bittiyse atlatamam Ama emek verdim derim. Elimden geleni yaptım yine de olmadı derim Canı sagolsun der üzüntümü yaşıyorsam da içimde yaşarım
Kadınlar acıyı o anda yaşar ve kolay atlatirlae ama erkekler acısını bastırıp gizledikleri için bir süre sonra daha ağır bir şekilde anlatıyorlar ve bu erkeklerin daha zor antatmasina sebep oluyor
Sigara içmeyen adamdım günde 2 paket belki fazlasını içiyorum beni terkettiğinden beri ve ayrıca akciğer hastalığım var ölsem kimsenin umrumda olmucam o yüzden kolay atlatıp atlamamak şöyle kenarda dursun
Şöyle diyim sana ayrıldıktan sonra ilk günler kadınlar daha fazla acı çeker ama zamanla atlatırlar erkekler ise ayrıldıklarında pek fazla acı çekmez ama zamanla acı çekmeye başlar