Sürekli göz göze geldiğim hemşir benden hoşlanıyor mu, bu hoşlantı mı yoksa aşk mı?

Arkadaşlar merhaba. Benim sık karşılaştığım biri var. Kendisi bir tıp merkezinde çalışıyor. Her gidişimde bana sürekli bakıyor. Bir keresinde doktor beni kontrole geldiğinde yanına geldi beni dinledi. Daha sonra iğne yaptırmak için gittiğimde dönüp benim gözlerime baktı. Bugün ise bir sebepten dolayı gittim ve göz göze geldik, beni görünce danışmanın arka tarafına geçip bana baktığını gördüm ama ben çıkmadan içeri gitti. Kendisi hemşir. Ama benden hoşlanıyor mu bilmiyorum. Sizce duyguları olabilir mi bana karşı? Ve bu arada ben genelinde bakımsız, makyajsız ve biraz da kiloluyum. Hoşlantı mıdır, aşk mıdır sizce bu?
Sürekli göz göze geldiğim hemşir benden hoşlanıyor mu, bu hoşlantı mı yoksa aşk mı?
Cevapla