Sizce ben hoşlaniyor muyum , aşik miyim , yoksa sadece sempati mi bu?

1
uzak akrabam kendisi
İlk görüşte beğendiğim biri var, onu gördüğümde gözümü çekmeden bakmiştim , sonra 3 yil görmedim onu , bu yakinlarda yine gördüm , istemsizce bakiyorum ona , onun hakkinda konuşulunca mutıu oluyorum , onun hakkinda kimse konuşunca yüzümde gülümseme oluyor , bakiyorum ona, ama konuşamiyorum , çok çekiniyorum , o yanimda olunca ne yapacağimi bilmiyorum
Sizce ben hoşlaniyor muyum , aşik miyim , yoksa sadece sempati mi bu?
Cevapla