Gerçekten işi yoğun ve stresli dönemde. Belirsizlikler var, yeni işe başladı. Maaş durumu belli değil henüz. Ve kredi borcu var. Anlıyorum kafası dolu ama beraber vakit geçiremiyoruz napayım ben
1 ay
Gerçekten işi yoğun ve stresli dönemde. Belirsizlikler var, yeni işe başladı. Maaş durumu belli değil henüz. Ve kredi borcu var. Anlıyorum kafası dolu ama beraber vakit geçiremiyoruz napayım ben
Ben de aynı süreçten geçtim ve kız arkadaşım benden ayrıldı ayrılmasaydı çok güzel bir ilişkimiz vardı ama ben bi takım sorunlar yaşadım sancılı süreç oluyor intiharı bile düşünüyor insan sağlıklı düşünemiyor onu çok iyi anlıyorum şu an durumları düzelttim bir ev bir araba aldım hayatımda olsaydı şu anda çok güzel şeyler yaşıyor olabilirdi ama kendi ayrılmak istedi ben de peşinden gitmedim insanın hayatında böyle dönemleri oluyor ve o dönemi tek başına aşan insan bir daha eskisi gibi olmuyor bence yanında ol ve bırakma
Yanındayım ama yeni işe başladı. Ve iş odaklı oldu. Anlamıyorum. Etkileşimimiz azaldı. Napaym ben yani
Biraz sabret bu şekilde gitsin
Nasıl gitsin? Uzak mesafedeyiz. Sadece şu telefon aracılığıyla şuanda etkileşim içindeyiz yani
Sürekli demiyorum ama biraz onun tarafından da bak
O zaman sessiz kalıyorum
Canım benim, sevgilinin bu kadar yoğun ve stresli olması gerçekten zor bir durum ya 🥺 seni çok iyi anlıyorum. Onun bu döneminde yanında olmak istemen ne kadar tatlısın 🥰 Bence ona biraz zaman verip, minik jestlerle varlığını hissettirebilirsin. Belki bir kahve molasında arayıp 'Nasılsın?' diye sormak bile iyi gelir ☕️ Sakın ilgisizleştiğini düşünme, bu onun süreci. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, nasıl hissediyorsun? 🤔
Cevap
7Cevap
Karakterliysen destek psikolojik ve manevi olursun karaktersizsen zor zamanında bırakır gidersin
Bırakıp gitmeyi düşünmedim ama o kadar çalışıp sonradan vakit geçirmemek koyuyor
Geçer belinizi dogrultun bu günlerin acısını çıkartırsınız. Bu arada böyle bir zamanda ona gösterecegʻin guleryüz hatta gününün nasıl geçtiğini sorman bile ona yuksek moral motivasyon olur
Bu akşam tepki verdim laf söyledim kapattım. Sonra vicdan yaptım arayıp özür diledim
Evli değil misiniz
Hayır
Bence ayrıl o zaman kurtulsun adam
Ne alaka?
Hemen tepki vermişsin daha evlenmeden zorluk karşısında adama yüklenmeye baslamışsın evlendikten sonra adamın psikolojisini yerle bir edersin
Ne zamandan berı boyle ve ılıskınız ne kadardır suruyor
Bu hafta yogun sonrası nasıl olur bilmiyorum. Ama alışana kadar ve maaş belli olana kadar böyle olcak galiba
Umarım duzelır aranız ya, ılgısızlık cok kotu olur cıdden
Evet çünkü kadınlar özleyince hırçınlaşıyor
Haklısın, Ankara dan mısın
Kredi borcu neyin borcu? Ne almış?
Ev almıştı yatırım amaçlı
Evet. Yatırım yapan biri. Geleceğe dair hareket ediyor. Ama işte erkekler garip, plan yaparlar düşünürler ama dillendirmiyorlar
Kendini imha et hemen
?
Jsjsjsjs
Kaç yaşındasın
Kız yoksa benden mi bahsediyorsun 😄
Seninde mi işin yogun ve sevgiline vakit ayıramıyorsun?
Evet ve ben de yeni girdim işe uzun süredir de işsizdim O yüzden işim ön planda olmak zorunda
Uzun süre dediğin ne kadar
Bir yıl kendi işlerim vardı getirisi olmayan eksik gedik onlarla falan uğraştım boş durmadım ama yeni kazanç elde etmeye başladım
O da uzun süredir işsizdi. Bu işi yeni buldu 3 haftadır falan hâlâ maaşı belli değil yani stresli. Maaş alana kadar rahatlamam bem falan dedi
Ben de yeni bir ayı devirdim
Bana akıl verir misin o zaman? Senin kız arkadaşın da özlüyor mu hırçınlaşıyo mu
Evet o hırçınlaştı ben de tahammülsüzleştim şu an ayrıldık gibi bir şey çünkü onun duygularıyla hareket etsem bu çıkmazdan asla kurtulamayacağım taviz verecek durumum yok çoğunluk benim durumlarımdan kaynaklandı ama onun yersiz istekleri yüzünden de borç durumu oldu aslında hep yanımda oldu paracı biri değil fakat ister istemez uzak mesafe olduğumuz için görüşmeler gidere dönüşüyor ödeyemeyince faizi geliyor yani kısacası şu an ne isterse istesin yapmam bir şey isterse ancak morali bozulur en güzeli bir süre dokunmamak tabii güveniyorsan
Nasıl ya bizde uzak mesafe
Ben maddi konuda onu asla zorlamıyorum. Toparlanmadan yanıma gelmesini istemiyorum. Onu zora sokarak buluşmayı göze almadım. Hatta doğum günümde hediye bile istemedim. Önce borçlarını ödesin, rahatlasın diye. İşe girince telafi edersin diye şakasına geçiştirdim. Ben doğum günüme önem veririm bu arada. Ama onun halini anladığım için anlayışlı yaklaştım
Anlayış ve sabır
👍🏻
Sabredeceksin
Ama kızlar ilişkide etkileşim içinde olmayı seviyor
Borcu bitsin her şeyi yaparsınız
İnşallah 🥲
İnşallah üzülme
Teşekkür ederim. Ama inşallah yoluna girer her şey. Ben de yoruluyorum artık
Rica edeim inşallah ona destek ol
Oluyorum da o da beni anlasın
Anlar anlar
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?