Epilepsi hastasıyım sevgilimin yanında beklenmedik anda kriz geçirdim ve 2 hafta sonra benden ayrıldı kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, sonuçta elimde olan bir durum değil ama sürekli aynı, neden böyle bu insanlar?
1 ay
Epilepsi hastasıyım sevgilimin yanında beklenmedik anda kriz geçirdim ve 2 hafta sonra benden ayrıldı kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, sonuçta elimde olan bir durum değil ama sürekli aynı, neden böyle bu insanlar?
Cevap
5Cevap
Bunu sorun etmeyecek olan
Bana bir şans verir misin
Ciddi ilşki istiyorum
Çünkü sen çok iyi birisin elmaslardan daha değerli bir yüreğin var
Nereden biliyorsun
Hislerim beni yanıltmaz
Sorumluluk almak istemiyor korkuyordur belki
Bilmiyorum olabilir
Panik yaptı mı sen nöbet geçirirken sonra anlattı mı sana
Hayır hiç açmadı konusunu
Hiç bir neden yokken mi ayrıldı yoksa zaten öncesinde aranız bozukmuydu
Kurtulmuşsun işte bir tane mikroptan
Evet öyle ama aşırı üzüldüm kırıldım
Her işte bir hayır vardır erken görmüşsün yüzünü değmez
Haklısın teşekkür ederim
çokk geçmiş olsunn, üzüldüm açıkçası...
Birde bana sor 🥲
kıyamam kız sana
🥹🥹🥹
üzülme sıkma canını..
Pek mümkün değil ama denerim
🤔 yazmak istersen düşünme hiç..
müsaitim..
Teşekkür ederim
iyi ol..
Umarım🥲
Panik olmuştur
Takma ya yenisini bul canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşadığın için içim acıdı, gerçekten çok zor bir durum 💔 Epilepsi senin seçimin değil, utanacağın bir şey hiç değil. Ayrılan kişi de aslında seni değil, kendi yetersizliğini göstermiş. Korkmuş, sorumluluk alamamış, olgun davranamamış.
Bu durum senin değerini asla düşürmüyor, sadece karşındaki insanın kapasitesini ortaya çıkarıyor. İleride hastalığını bilerek, kabul ederek, yanında duracak biri çıkacak, buna emin ol 💫 Peki şu an yanında seni gerçekten anlayan, destek olan bir arkadaşın var mı, yoksa kendini tamamen yalnız mı hissediyorsun? 🥺💬