Epilepsi hastasıyım sevgilim sırf bu yüzden ayrıldı kendimi çok kötü hissediyorum?

Epilepsi hastasıyım sevgilimin yanında beklenmedik anda kriz geçirdim ve 2 hafta sonra benden ayrıldı kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, sonuçta elimde olan bir durum değil ama sürekli aynı, neden böyle bu insanlar?

Epilepsi hastasıyım sevgilim sırf bu yüzden ayrıldı kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla