benim 2.5 yıllık ilişkim yeni bitti ben hatırladıkça ağlıyorum ama onsuz da olmuyor değil nasıl anlatayım varlığını özlüyorum ama hayırlısının bu olduğunu düşünüyorum çünkü bazı doğru yapmadığı, benim de reddedemediğim şeyler var yanımda kalsın diye bunların olmaması lazım ama ben sırf kıyamadığımdan sevdiğimden bazen razı geliyorum
ondan ayrıldım engelledim ben oyun çok severim oynarım hiç oynamadığı oyunu zaman ayırıp oynamaya başlamış çok üzüldüm böyle bir çaba sarf etmesine üzüldüm o da oyunda beni beklemiş bunca saat birinin beni bu kadar sevmesi çok ağırıma gitti bu yükü kaldıramadığımdan da şu an sadece ağlıyorum biri benim için bu kadar çabalarken kayıtsız kalmak gururuma dokunuyor ama zamanında ben de aynlarını yaptım yalvardım yakardım döndü ama gerçekten artık onunla evlenirsem hayatımın eğlenceli olacağını düşünmüyorum
ama daha düzgün olmasını isterdim beni kullanmamasını ama olmadı şimdi sadece onun şu anki durumuna üzülüyorum kıyamıyorum birinin benim için böyle şeyler yapması mahcup ediyor utanıyorum altında kalmak istemiyorum bunun ama kabul etsem bırakılanın ben olacağını biliyorum
galiba sadece sohbet etmeyi özledim onunla ama bazı davranışlarının benim hayatımın ilerisi için hayırlısı olacağını düşünmüyorum,,
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer