Ne yapacagimi bilemiyorum yardim edin lutfn, ayrildik ama donmeye calisan surekli stalklayan oyuna girip beni bekleyen biri var?

benim 2.5 yıllık ilişkim yeni bitti ben hatırladıkça ağlıyorum ama onsuz da olmuyor değil nasıl anlatayım varlığını özlüyorum ama hayırlısının bu olduğunu düşünüyorum çünkü bazı doğru yapmadığı, benim de reddedemediğim şeyler var yanımda kalsın diye bunların olmaması lazım ama ben sırf kıyamadığımdan sevdiğimden bazen razı geliyorum

ondan ayrıldım engelledim ben oyun çok severim oynarım hiç oynamadığı oyunu zaman ayırıp oynamaya başlamış çok üzüldüm böyle bir çaba sarf etmesine üzüldüm o da oyunda beni beklemiş bunca saat birinin beni bu kadar sevmesi çok ağırıma gitti bu yükü kaldıramadığımdan da şu an sadece ağlıyorum biri benim için bu kadar çabalarken kayıtsız kalmak gururuma dokunuyor ama zamanında ben de aynlarını yaptım yalvardım yakardım döndü ama gerçekten artık onunla evlenirsem hayatımın eğlenceli olacağını düşünmüyorum

ama daha düzgün olmasını isterdim beni kullanmamasını ama olmadı şimdi sadece onun şu anki durumuna üzülüyorum kıyamıyorum birinin benim için böyle şeyler yapması mahcup ediyor utanıyorum altında kalmak istemiyorum bunun ama kabul etsem bırakılanın ben olacağını biliyorum

galiba sadece sohbet etmeyi özledim onunla ama bazı davranışlarının benim hayatımın ilerisi için hayırlısı olacağını düşünmüyorum,,

Ne yapacagimi bilemiyorum yardim edin lutfn, ayrildik ama donmeye calisan surekli stalklayan oyuna girip beni bekleyen biri var?
Cevapla