Adak adayıp yapmayınca başıma gelmeyen kalmadı, ne yapabilirim?

Üniversiteye gidince kapanacağım diye adak adamıştım yerine getirmedim. Hiçbir sebep yokken üç defa ceza aldım disiplinden bir sürü şey başıma geldi Allahım adağımı kurbana çevir diye dua ettim. Kefareti ne ise onu yapacağım. Sizin de böyle başınıza gelen şeyler var mı?
Adak adayıp yapmayınca başıma gelmeyen kalmadı, ne yapabilirim?
Cevapla