Evlilik sürecindeyiz. Ben kredi kartımızı sadece onunla bana gelecekte yuva kuracağız diye harcıyorum. Tek başıma yetemiyorum. Hangi süreçte bana destek olmalı?
1 ay
Evlilik sürecindeyiz. Ben kredi kartımızı sadece onunla bana gelecekte yuva kuracağız diye harcıyorum. Tek başıma yetemiyorum. Hangi süreçte bana destek olmalı?
Ciddi bir ilişkide ‘ne zaman’ değil, zaten süreç boyunca birlikte omuzlamak önemli. Özellikle evlilik planı yapılıyorsa maddi yük tek tarafın sırtına bırakılmaz. İmkanlar dahilinde destek karşılıklı olmalı, yoksa bu ortaklık değil yük olur.
Şu an hissettiğin şey çok normal, birlikte yuva kurma hayali kurarken para mevzusunda yalnız hissetmek baya yorucu 😔💔 Evlilik sürecinde bence “benim param, senin paran”dan çok “bizim bütçemiz” kafasına yavaş yavaş geçilmesi gerekiyor 💳✨
Ama burada kritik nokta, bunu açık ve net konuşmak. Ona “Sadece bizim geleceğimiz için harcama yapıyorum ama tek başıma zorlanıyorum, bu beni duygusal olarak da yoruyor.” diye sakince anlatmalısın. Ne zaman, neye ne kadar destek olacağına beraber karar vermeniz en sağlıklısı.
Sence o şu an bu yükü ne kadar fark ediyor, daha önce açıkça konuştun mu? 🫂💬
Hangi süreçte destek olmalı
Tam şu an olmalı aslında aşkım 💍💸 Nişanla birlikte bütçe de ortaklaşmaya başlamalı bence 😌
Nişanli degiliz
Cevap
16Cevap
Bence o süreç hemen başlamali yani evlilik aşamasındaki bir duruma iki tarafında destek olması lazım bunun bir süreci olmaz
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Yani o düşünceye gelmek tanişma aşamasina gelmek evliyin yarısi sayılır artı sonuçta seviyorsun azda olsa destek etmeli yani bu sevgili aşamasinda bile olabilir 3 günlük bir sevgi deyil belki yilarca berabersiniz bu yüzden bunlar olmadan bile destek vermesi bence daha mantikli
4 bucuk aylik iliskimiz 2 hafta sonrada annemle tanisicak
Neresinden tutsam elimde kalıyor😀 biraz hızlı ilerlemişsiniz ama yinede ikinde hazırsanız güzel bilemiyorum ama bence destek çıkmalı al herseyini bana ver demiyorsun ufakta olsa yanındayım aşkim demek seni daha mutlu eder
Ortada gerçekten ciddi bir ilişki var ve evlilik yakında kimin parasının olduğunun bir onemi yok bence.
Elbette yok ama tek basima zorluyor. Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
İyi de bu adamın parası yokmu ki senden harcıyorsunuz
O harcamiyor ben harciyorum
Kendisi diş hekimi vardır bence, o da belki yüzükler takılınca olacak. Bana "Ben bilmiyorum adetleri, söyle lütfen," demişti. Asla bu süreçte söyleyemem, destek olmasını. Yüzükler dahi takılmadı.
Neden ama?
Ne neden ama?
Kusura bakma ama sana para harcatan adamdan olmaz. Hadi bir iki tamam da bunu sürekli yapıyorsa ondan olmaz. Durumu da yok değil çünkü. Eger bu adam cimriyse emin ol ileri de sorun yaşarsın
O bilmiyor ki benim bunları aldığımı. Her buluştuğumuzda kahve, çay, yemek, tatlı o ısmarlar. Her buluşmada uzak demeden o gelir.
Öyle desene. Ben buluşmadan bu yazdıklarını hep sen aliyorsun anladım. Bence kendini zora sokmadan al alacaklarını. İlla her şeyi alacaksın diye bir şey yok
Hepsini cok begeniyorum aliyorum dayanamiyorum
;) o zaman seni üzmeyecek şekilde harca paranı. Şimdiden size mutluluklar
Tesekkur ederim. 🙏
Bence de her fırsatta
Böyle bir yola girdiyse erkek üzerine düşeni yapmalı
Eminim bunlari biliyordur heralde
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Tabiki olmali ancak o sizin icin bir şey almıyorsa sen niye aliyorsun
Bak gevim sıkıntısı büyük ve kırmızı bir çizgi bugün böyle olan adam evlilikte nasıl olucak
Ve evin ihtiyaclarini gidermesini en nazik sekilde belirtsen bile sana püsküre bilir ve bu tamamen karakterini o sirada degistirir adamin zalim yobaz biri yapabilir
ya da tam tersi olumlu karşılar bunu bilemeyiz ama
Kötü yol karanlık ve sakın ilk senede cocuk yapma
Cocuk yapim belki düzelir bu adam deme bu yalan
İyi de bu adam cimri değil ki. Uzak şehir demeden geliyor ve hep eli dolu geliyor. Ayrıca benim küçük küçük şeyler aldığımı zannediyor ve bana "Ben adetleri bilmiyorum, lütfen söyle." demişti. Yüzük takılmadan önce aldığım kabın kaşığa destek olmasını istemem saçma olur gibi. Asla cimri degil aksine seni hicbir seyden eksik birakmak istemiyorum diyiyor
Eee sorun ne o zmn
Ben bana analttiklarina dayanrak onlari yazdım
Ne zaman, hangi süreçte söylemeliyim ya da hangi süreçte destek olmalıyım? Ben söylemek istemiyorum.
Konu ev duzmek ve esya almaksa yek basina sorumluluk alma , yavaştan beraber halledin ortaklaşa halledin ve nazikce böyle mi yaosak acaba ya da ortaklasa alalaim ya da sen bunu al bende bunu alim dersin
Amaç orta yolu bulmak hiç bir zaman her şeyi ustlenme
Aksi takdirde bunlar gormezden gelinir daha fazlasi beklenir
Hayatin kurali bu
İşte de is hayati dışında da böyle
O zaten kaçmaz sanırım, yüzükler takılınca böyle bir şey düşünüyor.
Tamam diyorum ki öğret ona paylasin alinacakalri
Uff başka dilde mi konusuyorum boş ver beni
Başarılar
Dostum kendi paran kadar alışveriş yapmalısın şu an seni desteklemek gibi yükümlülüğü yok.
şu an yok biliyorum hangi surecte destek olmali onu sordum aslinda
Eğer iş GERÇEKTEN oluruna gidiyorsa HER ZAMAN. Ömrünün sonuna kadar destek verecen.
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Olsum her sekil karlı oluyor
Beni cok seviyor ödü patliyor birakicam diye
Sözlülük aşamasında olmalı artık
Ne kadarlık ilişkiniz
4 aylik 2 hafta sonrada annemle tanisicak sonra ben tanisicam sonra yuzukler takilacak
Çktm
Evlilik surecindeyseniz zaten destek olmalı ki sana
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Evet yani sen sizin için birşeyler yapıyorsan oda yapmalı
şu an soylemek yanlis olur gibi geliyor o yuzden soyleyemem ama oda zaten uzak sehir demeden hep beni gormeye geliyor eli dolu
O zaman tamam eli dolu geliyorsa sorun yok
Uzak yerden geldigi icinde Şu an yük olmak istemedim ben hallediyorum sadece zorluyor biraz
Zorlamadan yap sende hani kendini zora sokma
Gorunce dayanamiyorum aliyorum
Dayanicaksin o zaman
Yüzükler takılınca.
Herkes kendi kesesinden yesin
Ne saçma ya benik senin mi var ben bizim icin aliyorum kendim icin almiyorum
Ya yarın ayrılırsanız
Nutella abi haklı kız, evlendikten sonra sizin olur. Şimdi senin benim olmalı.
Iki medeni insan gibi karşınıza alın konuşunuz
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Şuandami olması gerekir o bilmiyor benim zorlandigimi falan
Paragöz görebilir ama o yuzden yuzukler takilinca o dusunsun istiyorum
Ne yapıyorsun mesela kredi kartıyla?
Ben aşırı heyecanlı ve hevesliyim. Her şey ateş pahası olmuş. Geçen sene ile şu anki fiyatlar uçmuş. Genelde tabak takımı, kaşık takımı vb. bu tarz şeyler alıyorum ki seneye daha zam gelmesin, erkenden alayım dedim.
O hiç bir şey yapmıyor mu?
Şu an sözlü değiliz ama o da hevesli, mesela o da robot makineler için liste yapmış, beni yormayacak şeyler bakıyormuş. Uzak şehirden hep o geliyor, hediye ile. Şu an destek olmasını bekleyemem ama annemle tanıştıktan sonra yüzük takılınca destek olmasını beklerim. Tek başıma gücüm yetmiyor, aileme de kira desteğinde bulunuyorum.
şu an destek olması lszim
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
şu an asla soyleyemem utanirim
İşin zor fazla açılma
şu an olması gerekmiyor mu
Şu an sözlü bile değiliz uzal sehirden her zaman kendi geliyor hediyr alip o yuzden Şu an olmamali diye dusunuyorum. Ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
bunu düşünecek biri mi?
Yüzükler takılırsa düşünür gibime geliyor çünkü bana dedi: "Ben adetleri bilmiyorum, lütfen söyle bana da ona göre davranayım." dedi.
Sürekli
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Evlenince
Ayrıl
Sebep
Şu an sözlü bile değiliz ama annemle tanışma aşamasında, bu hafta tanışacaklar. Ben bu süreçte kredi kartımdan kendime değil, bizim için bir şeyler alıyorum ama yetemiyorum. Yaz sonu düğün düşünüyoruz, hangi süreçte destek olmalı? Belki biraz erken ama annemle tanıştığında, aileyle tanıştığında artık destek olmalı mı?
Her fırsatta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?