Aylarca flörtsüz kalınca o tatlı hisleri özleyince ne yapmalı, yeni insanlarla nasıl tanışılır?

ya manita flört işleri bu aralar yok, konuştuğum biri bile yok. aile evine geldim, dışarı çok çıkmıyorum. hani olsun diye sevgilim de olmasını istemiyorum ama bazen olur ya, istiyorum, o tatlı hisleri özlüyorum. ne yapsam bilmiyorum, hangi arkadaşla konuşsam flörtünden, manitasından bahsediyor, ben aylardır yok yani. benim kalbim atmıyor güzelim, iletişim becerilerim de yüksek ama içimde bir heves, bir istek ölmüş gibi. zaten ortada hazır biri de yok, aklımda herhangi biri de yok. nereden buluyor insanlar flörtü falan aq
Aylarca flörtsüz kalınca o tatlı hisleri özleyince ne yapmalı, yeni insanlarla nasıl tanışılır?
Cevapla