Yeni biriyle cikmaya hazir oldugumu nasil anlarim veya nasil hazir olurum artik yeni bir iliskiye? hiç sevgilim olmadı şimdiyedek?

Artık biri olsun yanımda istiyorum sevdigim biri vardi hiç şansım olmadığını kabul edemiyordum sonunda ettim 4 sene oldu artık hem onu unutamiyorum çünkü en yakın arkadaşım birbirimizi 5 senedir taniyoruz hem de yeni birini bulamıyorum

Isin daha da kötü yanı hiç date im olmadi benim bu kızı saplanti haline getirmistim normal bir ilişki olmadığını kabul etmek zorundayım maalesef ki

Şimdi ne yapabilirim ben? onerileriniz neler olurdu bana

Gorusleriniz önemli benim icin🙏🏻

Yeni biriyle cikmaya hazir oldugumu nasil anlarim veya nasil hazir olurum artik yeni bir iliskiye? hiç sevgilim olmadı şimdiyedek?
Cevapla