Uzun ilişki bittikten sonra yeni biriyle tanışmak niye zor?

5 ay oldu uzun ilişkim biteli 4 gündür biriyle konuşuyorum. Tiksiniyorum kendimden. Sesimi duymak istiyor ben aramak konuşmak istemiyorum. Bide çocuk direkt evlilik amaçlı tanıştığını söyledi. Yani olursa çok uzatmadan evlenmek istediğini takılmak istemediğini. 5 aydır kimseyle konuşmadım bununla da başkalarının aracılığıyla çok kez bana ulaşmaya çalıştığı için konuşmak istedim. Ne zamana kadar devam edecek böyle
Uzun ilişki bittikten sonra yeni biriyle tanışmak niye zor?
Cevapla