İki yıldır süren bir ilişkimiz vardı. En büyük sorunumuz benim yoğun kıskançlığımdı ve bu durum onu yoruyordu. Bu yüzden ara ara ayrılıyor, ben düzeleceğimi söyleyince tekrar barışıyorduk. Genelde her 2-3 ayda bir aynı sorunlar yaşanıyordu.
Buna rağmen güzel ve ciddi bir ilişkimiz vardı. Ailesiyle tanışıyordum, sık sık birlikte vakit geçiriyorduk. Son zamanlarda evlilik konusunu çok açıyordum. O ise önce sorunlarımızın çözülmesi gerektiğini söylüyordu.
En son yine bu konular yüzünden ayrılmak istediğini, benimle gelecek görmediğini ve bu kez kesin bittiğini söyledi. Oysa iki gün öncesine kadar beni arıyordu.
Şimdi bu ayrılık daha ciddi geliyor. Sizce geri döner mi, tekrar barışma şansımız var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer