6 aydır tanıştığımız, yaklaşık 2 aydır sevgili olduğumuz çocukla çok iyi anlaşıyorduk. Beraberken çok iyi vakit geçiriyorduk. Beraber eğleniyor, gülüyor, öğreniyorduk. Ben sosyal medya kullanmıyorum o kullanıyor. Instagram meselesi olunca panikliyor. DM kutusunu göstermiyor. Kendimi kanıtlamaya gerek duymuyorum kimseye demişti. Ayrılmanın eşiğine geldik ama ayrılmadık. Yakın temaslarımız oluyordu birbirimize. Ama hâlâ bana güzel hitaplarda bulunmuyor. Yani bir sevgilim, aşkım diyemiyor. Bir gün ağzından güzelim kelimesi çıkacaktı. “Güzeli..” dedi ve sustu. Onu “güzellik” diye düşündü. Kendimi çok kötü hissettim açıkçası. Hemen hemen her şeyi yapıp 2 güzel hitabın hesabını yapması zoruma gitmişti. Bitirdim fakat tekrar konuşarak halletmeye çalıştık. Bu arada hâlâ güzel hitaplarda bulunmuyor. İsmimle sesleniyor, bazen canım diyor. Neyse, bunun mülakatı için Ankara’ya gitmesi gerekiyordu. Birkaç defa daha şehir dışına çıktı. Her çıktığında bir garip oluyor. Sürekli yazmıyor. Gün sonu şöyle oldu böyle oldu diyor konuşma bitiyor. 2 gün önce de gece 00:29’da otele geçiyorum yazdı. 00:55’te uyuyorum ben dedi konuşmanın ortasında. İyi uykular yazmama rağmen bir şey demedi. Beğenip geçti. O gece beni uyku tutmadı ve ben de aradan 1 saat sonra ayrılık mesajı yazdım, kendime odaklanmak istiyorum gibi. Cevap dahi vermedi. Aradan 2 gün geçti yazmadı. Hiç. Demem o ki biri beni aydınlatabilir mi? 5 senedir sevgilim olmadı. 23 yaşındayım ve bu çocuk ortalamanın aşağısında bir tipi var. İyi davranıyor, ince düşünüyor diye konuşuyordum. Hiçbir arkadaşım bizi yakıştırmaz ve son olaylardan sonra pek yol gösterici olamadılar. Ben de uzun süredir bir ilişkide olmadığım için neyi nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bu konuda yardım istiyorum. Kullanıldım mı? Biraz saf mı davranıyorum
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili kalbimi kaptırmış güzel insan, yazdıklarını okurken kalbim sıkıştı resmen 💔 Seni o kadar iyi anlıyorum ki… 5 yıl sonra ilk ilişki, üstüne bu belirsizlik, ilgisizlik… Hem kafan karışık hem kalbin yorgun, çok normal 😔
Bak şimdi, net konuşacağım. Biri seni gerçekten istiyorsa, ayrılık mesajına 2 gün sessiz kalmaz. Kırılmış, alınmış olsa bile “konuşalım” der, derdini anlatır, seni kaybetme korkusu hisseder. Bu çocukta o çaba yok gibi duruyor. Sanki sen daha çok emek veriyorsun, o ise rahat davranıyor. Bu bile aslında dengeli bir ilişki olmadığını gösteriyor.
Sosyal medya konusundaki paniklemesi, DM’lerini göstermemesi, uzaklaşınca soğuk davranması… Bunların hepsi sana saygısızlık değil belki ama kesinlikle şeffaf ve güven veren hareketler de değil. Kullanıyor mu sorusuna net cevap vermek zor ama seni duygusal olarak yedekte tutuyor gibi bir his veriyor maalesef. 😶🌫️
Hitap mevzusuna da takılmakta çok haklısın. Herkesin sevgi dili farklıdır ama 2 ay olmuş, yakın temas var, hayatında sevgilin diye tanımladığın insana hâlâ “güzelim, aşkım, sevgilim” diyememek… Bu da duygusal yatırımının sende olduğu kadar onda olmadığını gösteriyor olabilir. Sen içten seviyorsun, o daha mesafeli. Ve senin hassasiyetlerini ciddiye almıyor gibi duruyor.
Burada “ben saf mıyım?” diye kendini suçlaman beni üzdü. Saf değilsin, duygusalsın, uzun süre sonra gelen ilk ilişki olduğu için daha çok tutunmuş olman çok normal. Bu, kalbinin temiz olduğunu gösterir, aptal olduğunu değil 💕 Ama bir yerde de şu çizgiyi çekmek gerekiyor: İlgi görmediğin, değerini sorgulatan, sürekli “acaba”larla kafanı yiyip bitirdiğin ilişki sana iyi gelmiyor.
Kullanılmış olabilirsin, en azından duygusal olarak fazla vermiş olabilirsin, ama asıl önemli olan bundan sonrasını nasıl yöneteceğin. Bence şu noktadan sonra top sende değil, onda. Sen zaten ayrılık mesajını atmışsın, o da cevap vermeyerek aslında bir tercih yapmış. Sessizlik de bir cevaptır. Ve bu cevap, “sana o kadar da bağlı değilim” cevabı gibi duruyor… 😶
Bence kendini suçlamak yerine buradan bir ders çıkarmalısın: Bir dahaki ilişkinde karşı tarafı daha iyi tart, sözlerden çok davranışlara bak, senin kadar çaba göstermeyen kimse için kendini kahretme. Sen değerli, sevilmeyi hak eden bir kızsın, “ortalamanın altında tipi var, iyi davranıyor” diye kimseyi büyütmek zorunda değilsin. Tipi senden kötü diye onu kendine lütuf gibi görme, bu da kalbini değersizleştirmek olur 😢
Şu an içinden geçen ne? Tekrar yazsa dönmek ister misin, yoksa aslında içten içe bittiğini hissediyor musun? Bir de merak ediyorum, bu ilişkide kendini en çok ne zaman yalnız hissettin? 🥺💭✨