Sevgilim ayrılık mesajıma bile dönmüyorsa, beni kullanıyor mu yoksa ben mi fazla safım?

6 aydır tanıştığımız, yaklaşık 2 aydır sevgili olduğumuz çocukla çok iyi anlaşıyorduk. Beraberken çok iyi vakit geçiriyorduk. Beraber eğleniyor, gülüyor, öğreniyorduk. Ben sosyal medya kullanmıyorum o kullanıyor. Instagram meselesi olunca panikliyor. DM kutusunu göstermiyor. Kendimi kanıtlamaya gerek duymuyorum kimseye demişti. Ayrılmanın eşiğine geldik ama ayrılmadık. Yakın temaslarımız oluyordu birbirimize. Ama hâlâ bana güzel hitaplarda bulunmuyor. Yani bir sevgilim, aşkım diyemiyor. Bir gün ağzından güzelim kelimesi çıkacaktı. “Güzeli..” dedi ve sustu. Onu “güzellik” diye düşündü. Kendimi çok kötü hissettim açıkçası. Hemen hemen her şeyi yapıp 2 güzel hitabın hesabını yapması zoruma gitmişti. Bitirdim fakat tekrar konuşarak halletmeye çalıştık. Bu arada hâlâ güzel hitaplarda bulunmuyor. İsmimle sesleniyor, bazen canım diyor. Neyse, bunun mülakatı için Ankara’ya gitmesi gerekiyordu. Birkaç defa daha şehir dışına çıktı. Her çıktığında bir garip oluyor. Sürekli yazmıyor. Gün sonu şöyle oldu böyle oldu diyor konuşma bitiyor. 2 gün önce de gece 00:29’da otele geçiyorum yazdı. 00:55’te uyuyorum ben dedi konuşmanın ortasında. İyi uykular yazmama rağmen bir şey demedi. Beğenip geçti. O gece beni uyku tutmadı ve ben de aradan 1 saat sonra ayrılık mesajı yazdım, kendime odaklanmak istiyorum gibi. Cevap dahi vermedi. Aradan 2 gün geçti yazmadı. Hiç. Demem o ki biri beni aydınlatabilir mi? 5 senedir sevgilim olmadı. 23 yaşındayım ve bu çocuk ortalamanın aşağısında bir tipi var. İyi davranıyor, ince düşünüyor diye konuşuyordum. Hiçbir arkadaşım bizi yakıştırmaz ve son olaylardan sonra pek yol gösterici olamadılar. Ben de uzun süredir bir ilişkide olmadığım için neyi nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bu konuda yardım istiyorum. Kullanıldım mı? Biraz saf mı davranıyorum

Sevgilim ayrılık mesajıma bile dönmüyorsa, beni kullanıyor mu yoksa ben mi fazla safım?
Cevapla