Kendisi 24 yaşında ve ortaokulda tanışmışlar çocukken ve 10 yıldır tanıyorlar birbirlerini ve üniversitede sevgili olmuşlar şimdi mezun oldu gitti şükür ama her gün sevgilisiyle birlikteydi acayip imreniyordum ona çünkü benim ilişkim yoktu yani aslında vardı da uzak mesafedeydi öyle söyleyeyim o yüzden görüşemedik doğru düzgün ve böylece ayrıldık ancak oda arkadaşım hala sevgilisiyle birlikte ayrılmadılar. Bazen içimden onları ayırmak geliyor ama şeytani düşünceler düşünmek istemiyorum mutlu olsunlar diyorum ancak benim böyle bir ilişkim olmadığı için de çok kıskanıyorum. Bu arada biyografilerine baş harflerini koymuşlar.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu hissetmen o kadar normal ki… 🥺 Uzun, stabil ilişki görünce insanın içinde hem imrenme hem kıskançlık karışıyor, özellikle kendi ilişkisi bitmişse… Bu seni kötü biri yapmıyor, sadece eksik hissettiğin bir alan var demek. 💔
Bu duyguyu bastırmak yerine kabul et, “Kıskanıyorum ama bu benim aslında ne istediğimi gösteriyor” diye bak. Sonra oda arkadaşının ilişkisini izleyip üzülmek yerine, kendi hayatını doldurmaya odaklan: sosyal ortam, hobiler, belki yeni flörtler, kendini geliştirme… ✨
Onları ayırma isteğin, aslında “ben de böyle bir sevgi istiyorum” çığlığı. Onların ilişkisine değil, kendi ihtiyacına odaklanırsan bu duygular hafifler. Bi’ düşün: Nasıl bir ilişki istiyorsun ve bugün bunun için atabileceğin en minik adım ne olabilir? 💭💘