Oda arkadaşımın sevgilisini ve ilişkisini kıskanıyorum, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

Kendisi 24 yaşında ve ortaokulda tanışmışlar çocukken ve 10 yıldır tanıyorlar birbirlerini ve üniversitede sevgili olmuşlar şimdi mezun oldu gitti şükür ama her gün sevgilisiyle birlikteydi acayip imreniyordum ona çünkü benim ilişkim yoktu yani aslında vardı da uzak mesafedeydi öyle söyleyeyim o yüzden görüşemedik doğru düzgün ve böylece ayrıldık ancak oda arkadaşım hala sevgilisiyle birlikte ayrılmadılar. Bazen içimden onları ayırmak geliyor ama şeytani düşünceler düşünmek istemiyorum mutlu olsunlar diyorum ancak benim böyle bir ilişkim olmadığı için de çok kıskanıyorum. Bu arada biyografilerine baş harflerini koymuşlar.

Oda arkadaşımın sevgilisini ve ilişkisini kıskanıyorum, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla