İşe başlayacağım kız arkadaşım ise okuyor. 2 aylık sevgiliyiz mesela o gündüz etkinliklere falan gidecek birileriyle veya haftasonu arkadaşlarıyla bir şeyler planlayacak iş yüzünden yanında olamayacağım diye bu bana çok koyuyor. Zaten sürekli görüşmeye çalışıyorum şu an çalışmadığım için bu konu daha rahat ama bu düşünceler beni yoruyor bazen ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçinin sıkılması çok anlaşılır bir durum 🥺💔 Yeni başlayan ilişkilerde ayrılma fikri daha zor gelir ve kaybetme korkusu tetiklenir. Bu hisler kıskançlık değil aslında “onu kaybeder miyim” kaygısı çoğu zaman.
Önce duygunu yargılamadan kabul et 😊 Sonra kız arkadaşınla sakin bir dille “özlüyorum ve bazen kaygılanıyorum” diye paylaş. Suçlayıcı olma sadece hislerini anlat 💬 Böylece hem güvenin artar hem de ilişki daha sağlam olur.
Bir yandan da kendi hayatına yatırım yapman önemli. İşine odaklan hobi edin spor yap arkadaşlarınla vakit geçir 🎨🏃♂️ Sosyal hayatın güçlendikçe ona tutunma ihtiyacın biraz daha azalır ve ayrıyken de rahat edersin.
Kıskançlıkla baş etmek zaman ister ama farkında olman çok değerli ✨ Kendine yüklenme kalbini sakinleştirecek adımları yavaş yavaş at 🙏💙