İşiyle ilgili problemleri vardı, bir kaç kişiyle kavgalıydı. O günden sonra yazmadı, hiç yanına gittim durumu anlattı. Habersiz bırakma beni dedim, hiç yazmadı ne yapayım
1 ay
İşiyle ilgili problemleri vardı, bir kaç kişiyle kavgalıydı. O günden sonra yazmadı, hiç yanına gittim durumu anlattı. Habersiz bırakma beni dedim, hiç yazmadı ne yapayım
Cevap
4Cevap
ayrıl geç
Bekle bakalım ne zamma yazacak
Bekliyorum siiniri geçsin vs diye kafası doludur diye ama yani bilmiyorum ki ne kadar doğru
Her şey güzel giderken bir sabah dumduz günaydın yazdı ordan anladım bişey olduğunu sonra hal hatır sordum o bana sormadı sonra emsaja bakmadi tam bir gün boyunca ertesigun sabah hastaneye gittim çalıştığı yere zaten daha önce beraber çalışırdık ziyarete gittim tatlı tatlı sordum birileri hakkında iftira atmış ortaya akşam da geç çıkmış kaza yapmış motorla ondan yazmak istemedim ailemle bile konusmaidm dedi orada inandım anladım onu olabilir dedim ama sonra hiç yazmadı ben yazdıklarıma da bakmadi
Yeni barıştık aslında geçen hafta barıştık ondan önce o kadar barismak için çabaladı çok saçma olmaz mi
Buluştuk bir sürü şey söyledi artık yabinda olmak istiyorum artık ben varım söz dedi sözümü tutmazsam istediğini yapabilirsin dedi bide kask siparişi verdi motor almış kendine siparişim de gelmiş eve goturmus iş yerine gittiğimde söyledi
Yazıyım mi ki ne diyim
Bekliyim bakalım
En son dün reels attım bakmamis ona hikaye falan attım ona bakmış p da paylaşmış normal şekilde yani
Ahahahha ay sinirim bozuldu
🥲zoruma gitti çünkü kötü hissettim
Evett 🥲
Uğraşıyorum bişeylerle
Video paylaşmış videoda şey yazıyor Allah'ım onun beni terketmemesini için dilemiştim inanmalisin tanrum kendimi onun gözlerinde buldum diye paylaşmış
Ben de dayanamadım yazdım efendum canım diye cevap vermiş gayet normal konuştuk hal hatır vs hiç bı şey olmamış gibi konuştuk yorgun ve uykuluyum dedi temizlik günü ilan etmiş bugünü temizlik yapacakmış böyle yani ne anlamaliyim ne demeliyim sence sorayım mi
Sormadım hikayeyi silmis ama
bu sorunlar seni merakta bırakması için sebep olmamalı
Evet tabikide ama durduk yere birden sorun cikti yanına gittim neden mesajlarıma bkamdin dedim olanı anlattı coo sinirliydim kaza yaptım akşamına yazmak istemedim tripli diye düşünme diye dedi ama sonra hiç yazmadi
işte bahane bunlar bi erkek hangi durumda koşulda olursa olsun bunu yapmamalı
Yapmamalı evet vallahi yoruldum yeni barismistik ayrılık surecince peşimden kosturmustum sonra barıştık geçen hafta daha buluştuk falan bana motor için kask siparişi verdi şimdi niye böyle
erkeklere kafa yorulmaz ben bunu anladım o yüzden sende eğer sevgisini hissedemiyosan bırak
Hissediyorum buluşunca ama mesajda yok yani Şu an
yani bilemiyorum ama sana iyi gelmiyo bu durum konuştuğun halde dönüt yok
Evet öyle yanindda mutluyum ama istikrar yok devamı yok
Sen ara ya da yaz
Yazdım yanından çıkınca bana dönmedi hiç Instagramdan reels attım bakmamis
Ara istersen
Acmicak kesin ve beni sinir edecek
Ayrıl
Yeni barismistik 😏
Ayrıl
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum insanın içini kemiriyor resmen, seni çok iyi anladım 😔 İlgisiz kalmak gerçekten yıpratıyor. İşi gücü sıkıntılı diye susup seni tamamen yok sayması da pek sağlıklı değil canım.
Bence bir kez daha sakin ama net bir mesaj at, duygunu söyle: “Merak ediyorum, kendimi değersiz hissediyorum” gibi. Yine umursamazsa, onun ciddiyetini sorgulaman gerekebilir. Sen ne hissediyorsun, sence değiyor mu bu çabaya? 💔🥺