Sevgilimin iş arkadaşıyla aramdaki gerilim ve kız dostumun onu öpmesi sonrası bu arkadaşlığı bitirmeli miyim?

Çok uzun yazacağım ama lütfen okuyun.
3 yıllık bir ilişkim var. İş yerinden bir arkadaşı var. Üçümüz bi muhabbet içindeydik, çok samimiydik. Daha sonra bu samimiyet iki kişiye döndü. Arkadaşı ve ben arasında. Samimiyetin boku çıktı diyebilirim. Ve bazı şeylerden gerçekten şüphelendim. Benden hoşlanıp hoşlanmadığına emin değildim. Çok yakın dostum dediğim kız arkadaşıma bu durumu baştan sona anlattım. Onun da davranışlarını görmesini istediğim için bir plan yaptık. Dördümüz (ben, sevgilim, iş arkadaşı ve yakın arkadaşım) alkollü bir mekana gidip eğlendik. Zaman ilerledi. Çocuğun bana karşı hareketlerini, göndermelerini, yakınlığını bizzat gördü. Yakın kız dostumla wc'ye gittik ve bana dedi ki yüzde yüz sana bu çocuk bırak hoşlanmayı, aşık dedi. Sevgilin varken bile bunu belli ediyor ve iğrenç dedi. Çocuktan nefret etti. Gece sonu çocuğu silecektik, def edecektik. Geri döndük masaya, zaman ilerledi. Kız dostum biraz kafası güzel oldu. Aslında herkesinkiydi, her neyse. Sevgilimle kokteyl almaya gittiğimizde dostum dediğim kız ile sevgilimin iş arkadaşı öpüşmüş. Çocuk bunu öpmüş, kız da o kafayla karşılık vermiş. Döndüğümde gariplik hissettim, kız çok sinirli, mahçuptu. Beni direkt götürdü ve baya pişman olduğunu, sarhoşluğumu kullandı dedi. Bu ne biçim iş dedi. Valla ben onu o olarak düşünüp öpmedim vs falan dedi, eximi seviyorum vs, ona karşı hiçbir şeyim yok, bir şeyler falan dedi. Zaten sonra ittim onu dedi. Ben sadece şok olmuştum. Masaya geri döndüğümüzde çocuk gitmişti, sevgilim tekti. Ona hiçbir şey belli etmedik, gittik dağıldık. Çocukla iletişimim asla kalmadı. Kıza karşı da anlamadığım bi mesafe koymak geldi içimden. Teorik olarak benden hoşlanan biriyle öpüştü veya kontrolü kaybedip plan dışına çıktı. O çocuk benden hoşlanmış olmasaydı bile bu durum tatsız geldi. Güvenim kırıldı herhalde. O masada ya sevgilimle tek kalsaydı diye düşündüm bi an ama hemen sildim düşünceyi. Olay çok karışık ancak kız hakkında ne yapacağım bilmiyorum. Çok yakındık, dosttuk, hayatımızda yerlerimiz büyüktür. O yüzden bu duruma çok yanıyorum. O komple her şeyi kapatıp önümüze bakmamız gerektiğini söylüyor ve bu olaydan dolayı midesinin bulandığını, açmak istemediğini söylüyor. Bi yandan tüm her şeyi sevgilime anlatacaktım ama şu an değil, çocukla yüz yüze bakıyorlar. Birinden biri gidince anlatacağım. Sadece uzaklaşması konusunda ön ayak oldum. Tek mevzu dostum şu an. Ne yapmam lazım?
Güncellemeler
1 ay
Kimisi diyoki çocuğu def et önüne bak kızın samimiytine inan. Kimisi diyorki hayır kızı da sil normale sal diyor
Sevgilimin iş arkadaşıyla aramdaki gerilim ve kız dostumun onu öpmesi sonrası bu arkadaşlığı bitirmeli miyim?
Cevapla