Yakın arkadaşım beni öptü ona hislerim var ama şu anki arkadaşlığımız çok güzel?

2 yıldır yakın arkadaş-flört gibi olduğum arkadaşımı dün eve yemeğe çağırdım genelde böyle yemeğe filan çağırırız kap şarabını gel dedim beraber yemek yapalım dedim. Tamam dedi. Ne yapacağımızı bilemedik beraber markete gidelim orada karar veririz mlzeme filan alırız dedik. Neyse eve geldik asansördeyken aynaya bakıyorduk gülüştük sonra birden beni öptü. Ne yapacağımı bilemedim ben de devam ettirdim. Eve geldiğimizde bu konuyu konuşmadık sadece özür dilerim ani oldu dedi gene arkadaş gibi devam ettik. Kızdan hoşlanıyor gibi bir şeyim zaten en başından da beğeniyordum. Şimdi ne yapacağız bilemedim. Sevgili olmayı çok isterim ama arkadaşlığı bozmak da istemiyorum. Sevgili olursam eğer arkadaşlığımız bozulacak. İkimizde 6-7 ay önce 1 yıllık sevgililerimizden ayrıldık aynı vakit. Her şeyimizi de biliyoruz. Sizce sevgili olmalı mıyız? Kızla hala konuşuyorum

Yakın arkadaşım beni öptü ona hislerim var ama şu anki arkadaşlığımız çok güzel?
Cevapla