Çok fakir sevdiğin mi yoksa seni seven yasak ünlü aşkın mı :)) hangisi sence 🤪
1 ay
Çok fakir sevdiğin mi yoksa seni seven yasak ünlü aşkın mı :)) hangisi sence 🤪
Saçma soru ben sevmediğim bir şeyi istemem ünlü insanları sevmem genel olarak alt tabaka insanları ünlü yaparlar zaten 🙄 biz artık Türkiye de normal kız görmüyoruz kaldı bunlar 🙄
Bu soruya direkt netim: Sevdiğim çok fakir aşkı seçerdim 😌✨ Çünkü sonunda eve döndüğünde yanında huzur yoksa, banka hesabı dolu olsa ne olur, ünlü olsa ne olur ki? Ünlü ve yasak olan ilişki baştan kaos, dram, stres kokuyor 😅 Gerçekten sevdiğin, seni de insan gibi önemseyen biriyle sıfırdan yol yürümek bence çok daha seksi 💘 Peki sen hangisine daha yakın hissediyorsun, içten içe?
Cevap
7Cevap
beni seven kadın
Yani fakir sevdiğim aşkım yasak 0nlü daha sonra gisecek ozamna kadar yediğin yanına kar kalacak ondan sonra yine fakirleşeceksin 🤣
Sevdiğim olsun. Ünlü fakir fark etmiyor. İlgim onda oluyor milleti takarak yaşamam ki.
Mutlu olacağım aşk olsun yeterli 😅
Sabahın köründe ki dert 😂
Senin tercihine bağlı
Sen daha iyisini bilirsiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?