Zengin olup kimse tarafından sevilmemeyi mi seçerdiniz, fakir olup herkes tarafından sevilmeyi mi?

Seçemedim bir türlü, sizce hangisi?

Kıt kanaat geçinip herkes tarafından çok sevilmek mi?
Zengin olup, tek bir kişi tarafından bile sevilmemek ve yalnız olmak mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Zengin olup kimse tarafından sevilmemeyi mi seçerdiniz, fakir olup herkes tarafından sevilmeyi mi?
Cevapla