Sizin için ilişkide sevgi mi önemli yoksa maddiyat mi fakirlik çekmek pahasına sevgiyi mi seçerdiniz?

5 yıllık bi ilişkim var karakteri çok iyi çalışıyor evlenmek için gayretde ediyor ama ailesi pek varlıklı değil kendi çabasıyla biseyler yapmaya çalışıyor evlenabilmek için yarım yamalak alicaz herşeyi arkadaşlarımsa öyle güzel hayat yaşıyorki çoğunun sevgilisi varlıklı bazen ozenmiyor değilim onlara. Pişmanda oluyorum bu rezilliği çekmek zorunda değilim diyorum ayrılsam mi diye düşünüyorum sonra kendime kızıyorum siz olsaydınız ne yapardınız

Sizin için ilişkide sevgi mi önemli yoksa maddiyat mi fakirlik çekmek pahasına sevgiyi mi seçerdiniz?
Cevapla