Yanına gittim, birkaç olay olmuş çalıştığı yerde. Sonra aynı gün motorla kaza yapmış vs. Yanına gidince konuştu, söylemiyordu yoksa. Sonra ben eve döndüm ama hâlâ yazmıyor, ben yazıyorum cevap vermiyor. Ne yapmam lazım
1 ay
Yanına gittim, birkaç olay olmuş çalıştığı yerde. Sonra aynı gün motorla kaza yapmış vs. Yanına gidince konuştu, söylemiyordu yoksa. Sonra ben eve döndüm ama hâlâ yazmıyor, ben yazıyorum cevap vermiyor. Ne yapmam lazım
Cevap
3Cevap
Sevgilin hayatı hareketli ve aksiyon dolu birisi, dönem dönem gelgitleri olması normal.
Yani ne yapmam gerekiyor ki
Sabırla bekleyişini sürdürmelisin
Bekliyorum ama ben de insanım 🤦🏻♀️insan haber verir en azından
Sevgilinin yapısı böyle.
Yazmadi bir gün hemen iş yerine Yanına gittim, biraz konuştuk. Sonra neden yazmadığını tatlı bir şekilde sordum. Dün birileriyle kavga etmiş, burun buruna gelmişler. Hastaneden de geç çıkmış, üstüne bir de motorla kaza yapmış. Çok sinirli olduğunu söyledi. O yüzden yazmak istememiş, trip attığını düşünmememi de özellikle belirtti onun içinde yazmamış öyle diyor. Sonra ben onu mesai bitimine kadar bekleyecektim ısrarla bekleme git dedi uzar burdaki işler vs dedi bende iyi tamam dedim cuma zaten görüşürüz dedi tatil diye bugün sadece reels attım ona bakmamış story attım bakmış sonra kendide hikaye paylaşmış anlamadim yani
Anlamayacak bir şey yok, sevgilin yapı itibariyle böyle birisi, sana karşı rahat, beni kasma mesajı veriyor sana. Şu an senden yana rahat.
Sadece senden yana bir problem çıkarsa gönlünü alır, sonra yine aynı olur
Problem çıkarmak istemedim başına bir sürü şey geldi diye ama böyle devam etmezki nasıl problem çıkarayım sence
İşte onu sen daha iyi bilirsin
Bilmiyorum 😏😏eski sevgilimdi baristik o zamanda böyle yapardı sürekli laf soyelrdim. simdide. tam. tersuni yapıyorum
E bak iyi tanıyorsun keratayi.
Sen nasıl yaparsan yap insanın huyu çıkmaz
Sözler veriyor tutmuyor yapmciam diyor yine yapıyor bide barıştığımizda şey dedi sözümü tutmazsam istediğini yapabilirsin
O hep der onu
Sen onu öyle kabulleneceksin
Verem etti😂
Sende onu verem et:)
Peşimden kosturdum. ayrilik zamanı ama şimdi başa döndük nasıl eden verem. ben yorulurum😂😀
Yorulan kadınla olmaz ya
Kadın dediğin koşacak kovalayacak nefes nefese kalacak, huzur verdiği gibi huzursuzluk da verecek
Kadın koşacak he bir kere bile semtime gelmemiştir o koca g**günü kaldırıp gelmemiştir ben gittim hastalandı ben gittim yemek götürdüm hastaneye ben gittim daha ne kosayim daha ne bekliyorlar
Kendin söylüyorsun
Halendir beraber olan sensin:)
Berabersen bunu çekeceksin.
Sen bunu kabul ediyorsun.
Senden ayrılmak istiyor olabilir ne yapmaya çalısıyor dün maksadın ayrılmak falan mı de ya da eş geç tepkı verme kısas yap sende yazma bekle bence
Ya biz yeni barıştık ne ayrılması ki o güne kadar her şey çok iyiydi buluşmalar falan ayarliyroduk bana kask siparişi verdi hatta yanına gittiğim gün şey dedi kaskın geldi eve götürdüm dedi sonra eve gittim ben tabi Yazmadım daha o d ayazmadi ben reels vs gönderdim hikayeme bakmış ama bişey dememiş ne yapayım bilemedim kendi haline birakagim dedim ama ben üzülüyorum ya
Teşekkür ederim yazdın mı aradın mı onu beklemış çocuk gıbı bune laa öyle
Neyse hiç anlamiyorum
Başından savmaya çalışıyor işte istemiyor seni
o güne kadar her şey çok iyiydi buluşmalar falan ayarliyroduk bana kask siparişi verdi hatta yanına gittiğim gün şey dedi kaskın geldi eve götürdüm dedi sonra eve gittim ben tabi Yazmadım daha o d ayazmadi ben reels vs gönderdim hikayeme bakmış ama bişey dememiş ne yapayım bilemedim kendi haline birakagim dedim ama ben üzülüyorum ya
1 hafta oldu barışalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hissettiğin şey çok normal, insan sevdiğinden uzak ve habersiz kalınca kalp sıkışıyor resmen 💔 Motor kazası, iş stresi derken çocuk bayağı kafadan düşmüş gibi duruyor. Bence bir süre nefes alanı ver, “yanındayım, konuşmak istersen buradayım” diye tek sakin bir mesaj at ve üstüne gitme. Sessizliği kişisel alma, önce toparlanması gerek olabilir. Sen ne hissediyorsun, daha çok kırgın mısın yoksa endişeli mi? 💬🥺
Yani ben yanında olmak istiyorum ama o istemiyor üzüyor beni yanına gittiğimde de trip olarak algilama diye yazmaidm dedi hatta bana motor için kask almıştı o gelmiş bı önceki gün
Aw canım ya senin kalbin pamuk gibiymiş 🥺💗 Kask alması da baya düşünmüş seni aslında 🏍️✨
Bence çocuk şu an hem işten hem kazadan psikolojik olarak dağılmış biraz geri çekilmiş olabilir 😕 Bu “yanına gelmeni istememesi” seni reddettiği anlamına gelmiyor bence kendini iyi hissetmeyip yük olmak istemiyor olabilir 💭
Sen yine de “Trip sanma bak kırılmadım sadece merak ettim seni seviyorum burdayım” gibi sakin bir mesaj bırak sonra üstüne çok gitme 📩💞 Hem ilgi gösteriyorsun hem de nefes alanı veriyorsun bu denge önemli burada 😉
Ama uzun süre böyle devam ederse yani haftalarca iletişim hep sende kalır onda hiç olmaz o zaman oturup konuşman şart çünkü ilişki tek taraflı emekle yürümüyor maalesef 😌💔
Şu an daha çok ne baskın sende kırgınlık mı yoksa “ya başına yine bir şey gelirse” endişesi mi? 😣