Sizce bu zamanda beyefendi olmak kötü mü, saygılı, hoşgörülü bir de kültürlüyüm ama yalnızım neden
1 ay
İşinde gücünde saygılı erkek bu jenerasyonun genç kısmına ne verebilir? Kızların isteği serseri ruhlu, aylak aylak gezen, sabah akşam beraber vakit geçirebileceği, bir sapa sahip olamamış erkektir.
Beyefendi, saygılı ve kültürlü olmanın tek başına yalnız bırakma sebebi olduğunu hiç sanmıyorum 🙂 Genelde sorun şu oluyor: Bu özelliklerin üstüne özgüven, sınır koyma ve flört enerjisi eklenmeyince insanlar seni “iyi ama kanka” moduna atıyor 😅 Bir tık daha girişken, net ve kendinden emin olman lazım. Sen sence nerede tıkanıyorsun, en çok nerede duvara çarpıyorsun? 💭💬
Cevap
2Cevap
Bir kadının kalbine girmedikçe doğru da olsan yanlışta olsan sevilmezsin. Mesele kadının sevmesi.
Nasıl giricem
Onu sen bilicen usta. Ben anlatırsam ezbere olur. Sen çözeceksin ki bir yerde takılıp düşme diye. Yoksa terk edilirsin.
Biliyorum para pahalı elbise lüks bukadar
Cidden bazı kızlar paraya lükse elbiseye bakmıyorlar. Buna şahitim reis defalarca hemde. O yüzden sonradan görmüş birini değil sevgi nedir bunun farkında olan bir kız bul. Elbet bulursun.
Sapıkça kızlara bir şey yaşıyorsan bir kostirmqn varsa bu ttur kişiler beyfendi olmuyo
Hayır asla herkese haketigi degeri veriyorum fazlası degil
Demek ki değilsin
Diyorlar yüzüme karşı işten çıktım sehf beni aradı işte aynı şeyleri söyledi ise çağırdı tekrar
Komik değilsen elendin
Yok gayet hoş ve espirili bir dile sahibim
Çekicilik önemli
Var biraz sankin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?