Neden kibar, naif ve beyefendi erkekler çok azaldı? Beyefendi erkek kalmadı mı?

O kadar az ki... 90'lar 80'ler beyleri kalmadı. Sert kaba ve argo konuşan adabı muaşeret bilmeden çat kapı yazan, beyefendilikten bihaber erkekler çoğunlukla. Bu sebeple kimseyle konuşamıyorum, rahat ve kaba geliyorlar. Neden kibar değilsiniz hakikaten? Kadınlara laf atacaksınız tamam evet kadınlarda da az fakat erkekler kadar değil.
Neden kibar, naif ve beyefendi erkekler çok azaldı? Beyefendi erkek kalmadı mı?
Cevapla