O kadar az ki... 90'lar 80'ler beyleri kalmadı. Sert kaba ve argo konuşan adabı muaşeret bilmeden çat kapı yazan, beyefendilikten bihaber erkekler çoğunlukla. Bu sebeple kimseyle konuşamıyorum, rahat ve kaba geliyorlar. Neden kibar değilsiniz hakikaten? Kadınlara laf atacaksınız tamam evet kadınlarda da az fakat erkekler kadar değil.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAksine, hala gayet düzgün beyefendi insanlar var. Sadece kendi kısıtlı çevremizde sosyalleşiyoruz tabi, yeni insanlar tanımak, özellikle yaş küçüldükçe zorlaşıyor.
Bir de şu pencereden bakın, yeni jenerasyon o kadar uzak ki bazı temel görgü kurallarından. Teknolojik imkanla genel kültür seviyelerini hayallerinin dahi ötesine taşıma potansiyeli olan çocuklar aptal aptal keko rap dinliyorlar...
Eğitim sistemindeki çöküşün topluma kayıp nesil olarak yansıyacağı bir dönem yaklaşıyor. ..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bana da tam tersi gibi geliyor hanımefendi yok neredeyse
sürekli küfür eden kadınlar fitne fesat yaklaşımlar. Özellikle yeni nesil kızların ağzı çok bozuk
herkes gösteriş ve para peşinde
Kadınlar parası olmadığı zaman beyefendi insanı sevmez parası varsa onu beyfendi görebilir veya karakterine bakmaz sadece parası ile beraber olur. Gösteriş her şeydir.
00 Yorumla
Kibar biri olarak tanımlanan biriyim ama bu toplumda çok bizim gibilere uygun değil gibi, şahsi görüşüm tabi...
Para ve diğer birçok sahip olunan maddi değerleriyle ön plana çıkıyor erkekler. Ülkemizde de bilime ve sanata verilen değer ortada iken kibar ve naif erkeklerde ancak meraklısı arayınca bulunabilen grup haline geldi sanırım.00 Yorumla
Aslında ben de bu durumdan çok rahatsızım, maalesef ki sosyal kültürün de getirisiyle erkekler çok daha fazla salaş ve ciddiyetsizliği güzel bir şey sanmaya başladılar oturup da bir kitap hakkında konuşacak veya felsefe yapacak insan kalmadı sanırım galiba:((
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
51Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılKalmıyor ne beyefendi ne hanımefendi
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKaldı tabi ki ama kızlar pek tercih etmez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen varım. Gerçekten varım ama laf olsun diye yalandan böyle yazmıyorum. Zaten gizli olduğum için prim de yapmıyorum. Hem kibarım hem entelektüel. Bilgiliyim ve genelde zeki görülüyorum. Kendimi övüp egolu gözükmek de istemiyorum. Övmedim de aslında sadece olanları söyledim. Hadi bir kötü yanımı da söyleyeyim. Tutumluyum ama bazıları cimri gibi görüyor. Sevdiğim insanlara harcayacaksam harcarım ama onun dışında harcamamaya çalışıyorum. Sevgilim olmayan kızın hesabını ödemem. Ödetmeye çalışıyorlar ama bana ne beni ne ilgilendirir.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler kızların isteklerine göre şekilleniyor. Kızlar bad boyları tercih etmeye başladıktan sonra erkekler beyefendiliğini kaybetti. Kızlar beyefendi ve kibar erkekleri sıkıcı buluyor. Ya da böyle bir tercih yoktur ama böyle bir algı topluma yayıldı ve erkekler yeni toplum düzenine ayak uydurmak zorunda kaldılar. Ben her şeyin fazlasına karşıyım. Kibarlığın fazlası da itici, azı da itici
10 Yorumla
+1 yılülkede eğitim sistemi çöktüğü için... okullarda çocuklar iyi birey olarak yetiştirilmiyor... paylaşmayı, dostluğu, sevgiyi, hatta öfkeyi bilmeyen, saygıyı bilmeyen bireyler yetiştiriliyor maalesef... eee bunları bilmemek diline tavrına yansıyor insanların
126 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
pardon fransızcaymış mı:))
- +1 yıl
çeviri yaptım ingilizcede ceza diye çıktı karşımada:)
- +1 yıl
- +1 yıl
Peki... diyelim ki normal bir şekilde konuşursa toplum sizce bu sorunlar çözülecekmi? Gözüne bakarak yalan söylüyorsa? Seni iplemez tavrıyla toplumun içinde yerden yere sokuyorsa, kendini hint kumaşı sanıyorsa, gelde küfür etme! Konuşarak halledilmez ne derseniz deyin çünkü çoğu kişi otorite ile kendine geliyor tabi bu dayakla değil... sert konuşma her zaman etkilidir. Herkes farklı düşünceye sahip olabilir tabi, saygılar..
- +1 yıl
@Sinirrr dayak geçici olarak davranışı değiştirebilir... ama eğitmezseniz yani bi şekilde yanlışının farkına varmasını sağlamazsanız.. bi zaman sonra aynı hatayı yapacaktır ya da farklı boyutta sergileyecektir yanlış davranışı.. evet haklısınız bazen dayanamıyor insan bende bazen o hadde geliyorum ama kendi kendime dur taylan bu çözüm değil diyorum... çok önemli biri değilse çıkarıyorum hayatımda... önmeli biriyse eğer beni o hadde getiren kişi, önce sakinleşip sonra konuşmaya çalışıyorum... of ya ne kadar çok konuştum... neyse herkes bildiği doğruları yaşasın diyelim kapatalım.. saygılar
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
yalnız soru sahibi iyi bizi atmıyor sorudan... sanırım sizin öfkenizden çekiniyor:)
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılOkumak, iyi yemekler yemek, güzel yerler keşfetmek gibi hazlar kayboldukça insanlar huylarını değiştirdi. Hisler tamamen mekanikleşti.
19 Yorumla- +1 yıl
Daha çok saygı azaldı galiba, insanlar kendisine de saygı duymuyor
- +1 yıl
evet. İnsanlar kendilerine dahi saygı duymuyor. İyi giyinip, kendini geliştirip iyi işlerde çalışma hedefleri yerini kolaycılığa bıraktı. Gerçekten gecenin konusu değil belki olumsuz konusmak ama insanlar gittikçe keyifsizleşiyor.
- +1 yıl
Bencillik bir nevi aynı zamanda özgürlüğünü suistimal etmek.
- +1 yıl
evet. her geçen anın değerini bilmeliyiz diyor titanic'te Jack.. o geldi hatrıma bir anda..
Düşünsene sorunu sorduğun an bile geride kaldı ilerledi hayat. - +1 yıl
Ve elden bir şey gelmiyor
- +1 yıl
farkındalığı yüksek bir insan mısındır
- +1 yıl
Olması gerektiği kadar
- +1 yıl
güzel. kendinin farkında olman cok cool. Umarım istedigin yanıtlara sahip olursun seninle konusmak keyif :)
- +1 yıl
Temennilerinize ayna tutuyorum
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kadınlar çok kibar ya.. hemen erkeklere saldırın, suç bulun... çoğu bayan gece gündüz dayağı hak ediyor neden diye soracak olanlara cevabım: eliniz işleyeceğine ağzınız susmak bilmiyor, vıdı vıdı... adamın beynini... tiniz resmen neysee...
33 Yorumla
+1 yılÇünkü kibar olunca kadınlar tarafından eziliyorlar üzücü bir durum kibar insanları baş üstünde taşımak varken
37 Yorumla- +1 yıl
Farkındasın durumun :)
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Keyifler nasıl
- +1 yıl
İyidir sizin nasıl
- +1 yıl
İdare eder. Nerde yaşıyorsun
- +1 yıl
Antalya
- +1 yıl
Keşke ben de orada olsam da tatil yapsam
+1 yıl
20 YorumlaZamanla degismek zorunda kalıyoruz sanırım ben degisemedim ama isterdim umursamaz kaba düsüncesiz biri olmayi
10 Yorumla
+1 yılGüzel Ahlak olmuş Enayilik öyle olduğun zaman Süt Çocuğu Muhallebi Çocuğu işte Ezik yok Ana Kuzusu vb
10 YorumlaKibar naif insanlar insan yerine konmuyor bu devirde :D
10 Yorumla
+1 yılKadın ruhundan anlayan, anlamak isteyenler azaldı sanırım.
11 Yorumla- +1 yıl
En sevdiğin kelime ne?
ne deseniz haklısınız kızlar durum gerçekten vahim fghişfdhfdgh
10 YorumlaKesinlikle aynı şekilde düşünüyorum. centilmenlikten uzak çoğu. Arada tek tük çıkıyor onlar da türünün son örnekleri galiba
01 Yorumla- +1 yıl
Maalesef ki...
+1 yılEskilerde her şey güzeldi.. maalesef dünya iyiye gitmiyor. Hastalıklar geçim stres sürekli artıyor.. insanlar yavaş yavaş kendisi dışında kimseyi umursamıyorum..
00 Yorumlaeskilerde doğmak isterdim bunun için. ölseydim de bugünlerde yaşıyor olmasaydım. o kadar uzak ki benden..
12 Yorumla- +1 yıl
Ben de çok isterdim günümüzde her şeyin içi boşaltılmış durumda
Gizli Üye(30-35)+1 yılEmekliye ayrildik hanfendi malisef sansiniza kuşun kulağı küpeli erkegiz diye gezen saç uzatan tipler yerimize geldi
10 Yorumla
+1 yılBizim gibi kibar nazik beyler kızlar tarafınadn tercih edilmediğinden azalmıştır. Hepsi hanzolaştı.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEksik yazmışsın hani dolu cüzdan? Hayır biz size bakınca 155i arıyorsunuz çünkü.
10 YorumlaBen 10 yıl önce evlendim öyle bir erkekle hemen kaptim darısı isteyen herkesin başına
11 Yorumla- +1 yıl
Zor oldu mu
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAzalmadilar çağa ayak uyduramadilar köşelerine çekildiler
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇağ değişti çünkü dünyada kurallara bağlılık vb. şeyler kayboldu bağımsızlık bireycilik arttı.
00 Yorumla Canım ben robot gibiyim nasıl bir erkek arzuluyorsan bana söylüyorsun aynısı oluyorum
00 Yorumla
+1 yılBen delikanlıyım lan herütülü mevzuya gidiyoz biz geçen semtte 1 kisiyi bicakladim
00 Yorumla
+1 yılInsaar egitimsiz ve cahil oldugu icin aileler en basit seyleri bile ögretmiyor sistem kötü devlet okul destek 0
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben kibar sempatik biriyim de ne olduki herkes korkak yerine koyuyor
10 Yorumla
+1 yılHer şeyin arkası boş, kalitesi az çokta umursamamak lazım
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 610 cevap paylaştı. Sizin yüzünüzden bu bad boy ve keko sevdanız yüzünden dağ ayısı sevginiz yüzünden 😄
00 YorumlaVar aslında ama stokta az
20 YorumlaAyy benimki sofraya yemeğe her şeye yardım ediyor bi yanım acısın kıyamıyor. Bütün gün iyi miyim ki diye aklı bende kalıyormuş. :)
00 YorumlaVar da bizi bulmaz 🙄
11 Yorumla- +1 yıl
Burdayım 🤚
+1 yılKeko seviyoruz diye diye milleti maganda yaptık
10 Yorumla
+1 yılzeki müren tarzı beyefendiler yok oldu
10 Yorumla
+1 yılTop devri coming
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılKibarım ama işime gelirse
10 Yorumla
+1 yılCentilmenlik prim yapmiyor artik hanimefendi
10 Yorumla
+1 yılOlan kibarlara oluyor valla
10 YorumlaHaklısın eşimi boşıyım diyorum
10 Yorumla
+1 yılÖküz altında buzağı ararsan sadece öküzü bulursun aradığım yeri değiştir.
00 Yorumla
+1 yılEvet öyle giderken kapıyı kapat
02 Yorumla- +1 yıl
Biliyor musunuz sürekli görüyorum sizi ve bana çok itici geliyorsunuz sonunda söylemek nasip oldu çok mutluyum. Güle güle
- +1 yıl
Mersi
Gizli Üye(18-24)+1 yılben aslında öyle olmak istersim ama öyle olunca kadınlar insanı bitiriyor. keşke öyle sevilmeye layık bir kadın bulsam direk evlenirim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvar ama sen begenmezsin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGacılar naifliğimizi öldürdü
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Hala varlar o yöne bakmiyosundur
10 YorumlaOnlar çok sıkıcı sen istemezsin.
00 Yorumla
+1 yılTüh yazık olmuş
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 920 cevap paylaştı. Düzgün kız mı kaldı? Şükür benimki hariç😂
00 YorumlaÇünkü efendi erkekleri sevmiyorsunuz
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Artık efendilik para etmiyor ondandır.
00 Yorumla
+1 yılBeyfendi olsakta tercih edilmiyoruz o yuzdendir...
00 Yorumla
+1 yılVar ama hepsi evli
20 Yorumla
+1 yılHala öyleyim.
10 YorumlaBenimle karşılaşmamışsın demek ki
10 Yorumla
+1 yılEğitimsizlikten toplum genel olarak yozlaşti
10 YorumlaBilmem
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 724 cevap paylaştı.
+1 yılHanfendi olmadığı için
00 Yorumla Öyleyiz de bize talep yok be gülüm
018 Yorumla- +1 yıl
Belli
- +1 yıl
Samimiyetimizin olduğunu sanmıyorum anımsayamadım
- +1 yıl
Demek ki sen de kaba birisin
- +1 yıl
Hiç te bile, sende sorun vardır ben kimseye kabalık etmem durduk yere
- +1 yıl
Saçma sapan bir yorum yazmışsındır ondan terslemişimdir
- +1 yıl
hani kendimi azıcık tanımasam size can-ı gönülden inanacağım daa ne diyeyim beyefendi, hatırlamıyorum eski yorumları ne olduğunu
- +1 yıl
Yani al işte kabasın yok sinirlisn yok saldırgansın yok busun ağzından iyi bir laf çıkmıyor sonra niye tersledin
- +1 yıl
Yani bu sözün üstüne ne denilebilir ki?
- +1 yıl
Çok ukalasın
Kişilik & Karakter konusunda 13,8b cevap paylaştı. Kaldı az kaldı bulan şansli
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşma daha iyi
00 Yorumla - Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Neden kibar, naif ve beyefendi erkekler çok azaldı? Beyefendi erkek kalmadı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer