İlişkim tam da böyle oldu adam durduk yere değişiyor hala buluşmadık bile ismimle hitap etmeye başladı falan baya bi alaycı konuşuyor komiklik mi yapıyor bilmiyorum, anlamış değilim ne oluyor böyle
1 ay
Çünkü baştaki heyecan çoğu zaman gerçek his değil, “av ve ilgi” hissi oluyor. İlk başta ilgiyi verir, seni kazanır. Sonra rahatlayınca gerçek tavrı ortaya çıkar. Eğer gerçekten derin bir ilgisi yoksa bu noktada soğukluk başlar. Alaycılık da genelde iki şeyden gelir. Ya seni ciddiye almıyordur ya da ilgisi azalmıştır ama tamamen kopmak istemiyordur. O yüzden yarı ciddi yarı umursamaz davranır.
Anladım canım peki benim bu durumda ne yapmam gerekiyor
İlişkinin başında böyle bir değişim çok kafa karıştırıcı, seni net anlıyorum 😔✨ Daha buluşmadan soğuklaşması ve alaycılaşması hiç hoş durmuyor. Bazı erkekler “şakalaşma”yı ilgi göstermek sanıyor, ama sen rahatsızsan bu kırıcı oluyor. En sağlıklısı, direkt “bu tavrın beni soğutuyor” diye dürüstçe söylemen. Tepkisine göre zaten karakteri ortaya çıkar. Sen bu durumdayken içinden ne geçiyor, devam edesin var mı gerçekten? 💬💕
Cevap
3Cevap
Yani diyor ki beni çıkart hayatından
Daha neler madem öyle bisi istiyor Neden kendisi kendisini çıkarmıyor
Yedekte tutmak mesela
Rahatlıyor artik işte özensizlik başlıyor sonra
Canım anlıyorum ama 1 2 aylık ilişkide be daha buluşma bile olmamış bir ilişkide bu normal mi
İlişki kafasında değildir ya da tarzı rahattır bilemedim tam olarak :)
İlk etapta ki halleri ile şimdikiler arasında baya bi rahatlık söz konusu
Çünkü erkeğin iç güdüsü böyle
Her iki cins de de var bu durum
Onu kim çözebilmiş
Sonra biz üzülüyoruz işte baya modum düşük
Birini daha bul
Ben öyle biri değilim
Bi anlamj yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?